עונה חדשה, ניצחון חדש על עולה חדשה

קבוצת הכדוריד של הפועל sp מצרפלס אשדוד פתחה את העונה בניצחון על העולה החדשה קריית אונו 28-17. בלטו גוראן סארנץ' הבוסני עם 8 שערים בהתקפה והשוער טומיסלב סטויקוביץ עם 13 עצירות מתוך 25 זריקות. בשני הקרוב משחק מול חולון בבית.
עונה חדשה, ניצחון חדש על עולה חדשה

קבוצת הכדוריד של הפועל sp מצרפלס אשדוד פתחה את העונה ביד ימין עם ניצחון  על העולה החדשה קריית אונו 28-17.ניצחון של הצהרת כוונות.

המשחק אומנם לא התעלה לרמה גבוהה עם המון איבודי כדור והחטאות משני הצדדים אך מהרגע הראשון היה ברור מי הקבוצה הטובה יותר ומי תצא עם הנקודות האדומים שלטו והובילו לאורך כל 60 הדקות ובעיקר ההגנה שעצרה את קריית אונו על 17 שערים בלבד.

באשדוד בלטו גוראן סארנץ' הבוסני עם 8 שערים בהתקפה. טומיסלב סטויקוביץ השוער עם 13 עצירות מתוך 25 זריקות .עוד הבקיעו לזכות האדומים: אלכסיי גרגורייב ושלומי צייטלר עם 4 שערים כ"א, דדי פרץ עם 3 שערים, סהר חלפון ועמרי קושמרו עם 2 שערים כ"א. ישראל ביטרמן סשה צ'ודנובסקי ואסף בן גוזי עם שער אחד כ"א.

המחזור הבא של אשדוד הוא מול מ.כ חולון ביום שני במקיף ט', ועם "האוכל" בא התיאבון והקבוצה כבר מדברת על עוד ניצחון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך