מראות השיער שכדאי לאמץ לסתיו – חורף 2017-2018

מותג טיפוח השיער פול מיטשל מציג את הטרנדים המובילים במראות השיער לסתיו-חורף 2017-2018 שיאפשרו לרענן את הלוק ולהתחדש בתסרוקת אופנתית.
מראות השיער שכדאי לאמץ לסתיו - חורף 2017-2018
קרדיט צילום: יחסי ציבור

התספורות, למעשה ממשיכות את הטרנד שהחל בשנה שעברה. הקארה הארוך תמשיך למלוך גם החורף כתספורת הנשית המובילה במראות השיער לחורף 2018. הסיבה לכך היא שזוהי הדרך הקלה ביותר לקבל את היתרון של שיער קצר עם מראה של שיער ארוך, זהו מראה אופטימאלי עבור אישה שמעוניינת בשינוי אך עם זאת להישאר באזור הנוחות שלה עם שיער ארוך.

לכל הנשים שאינן מוכנות לותר על שיער ארוך, הבשורה היא שהמגמה גם בחורף הקרוב ממשיכה להיות שיער ארוך ובגדול. אפשר לגוון עם חצי שיער אסוף וחצי פזור או פזור לגמרי, העיקר שהמראה יהיה גדול ומרשים.

קרדיט צילום: יחסי ציבור

תסרוקות אפשריות עבור הקארה הארוך או השיער הארוך והנפוח הן: קשרים אסופים, צמות וגלים המאפיינים גם את החורף הקרוב.

בגזרת הגברים לחורף 2018, הגברים ממשיכים ליהנות מתחייתן של מספרות הגברים ותסרוקות הגברים. תסרוקת קצרה, תסרוקת לאורך שיער בינוני ותסרוקת לשיער ארוך. מראות השיער לגברים בחורף זה מאופיינות ממשיכים גם החורף הזה את המחווה לשנות ה- 60 עם טוויסט מהמילניום.

למראה הקארה חלק או גלי, ישנם כמה מוצרים מבית פול מיטשל לשמירה על מראה התספורת הזו, ביניהם: ווילד ג'ינג'ר המתאים במיוחד לשימוש בקארה גלי עם תנועה. ספריי הברק עבור קבלת מראה חלק ומבריק.
לתספורת זו ניתן גם להיעזר בקרם ג'ל לעיצוב שיער גלי מושלם מסדרת התלתלים.

חלק מהמוצרים האהובים למראה שיער מרשים ונפוח הם:

ספריי מרים שורשים ליצירת נפח מסדרת אקסטרה-בודי, שיספקו שיער גדול וטרנדי.

לשמירת הקשרים האסופים, והצמות במקום לאורך זמן, ניתן לחזק באמצעות ספריי פיניש מסדרת אוואפווהי וויילד ג'ינג'ר של פול מיטשל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך