עטר לשחקנים: "אנחנו נצא מהמצב"

ראובן עטר מאמנה של מ.ס אשדוד לא ערך אסיפה עם השחקנים לאחר ההפסד למכבי נתניה. הוא שוחח עם מספר שחקנים ובמהלך האימון אמר את המשפט בכותרת. בראשון תצא אשדוד למשחק חוץ מול מכבי חיפה. ג'ראפי יעבור השבוע צילום ולאחריו ידע אם יישחק.
עטר על המגרש
צילום: טל אקוקה

"אנחנו נצא מהמצב הזה ואתם עוד תצחקו ותחייכו", זה המשפט הכמעט יחידי שאמר ראובן עטר לשחקני מ.ס אשדוד לאחר ההפסד למכבי נתניה 3:0 בשבת האחרונה.

עטר לא ערך אסיפת שחקנים, אבל ערך שיחה עם מספר מצומצם של שחקנים בחדר ההלבשה ודיבר על הביטחון שלו בהם וכי אפשר לצאת מהמצב הזה שבו הקבוצה במקום האחרון. אחד השחקנים אמר: "אני מקווה שיהיה בסדר. ניצחון אחד ישחרר הכל".

אשדוד תצא ביום ראשון למשחק חוץ מול מכבי חיפה. המחזור לא ייערך בשבת בשל יום הכיפורים. בקבוצה מקווים לחזור עם תוצאה טובה מחיפה. מודעים למצב שנוצר אבל יש כוונה לעשות הכל בכדי לחזור עם נקדוה לפחות במשחק הקשה בסמי עופר.

הושער יואב ג'ראפי יעבור השבוע צילום שלאחריו ידעו אם הוא כשיר כבר לשחק. הוא עורך אימונים כבר  מעל שבועיים ומבחינתו הוא רוצה מאוד לחזור לשער. חן עזריאל שחזר מפציעה היה על הספסל במשחק מול נתניה ויש סכוי כי מול חיפה הוא עשוי לפתוח או לקבל דקות משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך