מבצר זה לא

לפני המשחק מול נתניה אמר ראובן עטר שהגיע הזמן שאצטידיון הי"א יהפוך למבצר שמביא נקודות. זה לא עזר. אשדוד עם עוד הפסד, שלישי בבית ברציפות ורביעי בסך הכל, הפעם 3:0 למכבי נתניה. מ.ס עם נקודה מ-15.
מונד על המגרש
ניתוח בקע. מונד. צילום: טל אקוקה

״אנחנו חוזרים הביתה אחרי שהפסדנו פה כבר פעמיים״. כך אמר ראובן עטר לשחקני מ.ס אשדוד באסיפה המסכמת לפני המשחק מול מכבי נתניה בשבת. ״המגרש הזה צריך לחזור ולהיות המבצר שלנו וחשוב שנמשיך באותה היכולת של שבוע שעבר״. אז זה לא קרה. לא היכולת ובוודאי לא המבצר. אשדוד עם עוד הפסד בייתי רצוף, שלישי במספר, הפעם למכבי נתניה 3:0 ועם הפסד רביעי בסך הכל ומאזן מדאיג של 1 מתוך 15 נקודות.

ושוב קורה אותו הדבר. אשדוד עומדת טוב במחצית הראשונה ומתפרקת בשנייה לאחר שהיא סופגת. מכבי נתניה לא בלטה במחצית הראשונה כמעט וההחמצות דווקא היו של אשדוד. עד הדקה ה-53.

בדקה ה-53 דיא סבא שלא עשה כלום עד אז, הצליח לשחרר בעיטה מ-18 מטרים לערך, כדור שפגש את הרשת. כאן כמו בכל ההפסדים האחרונים חלה התפרקות. הפעם כעבור 11 דקות מהשער הראשון. טעות בהגנת אשדוד, קוגבינה (אקס אשדוד) מצא את סבא שהמשיך פנימה מקרוב 0:2.

7 דקות לסיום זה רק החמיר. התקפה מתפרצת של מכבי נתניה, הסתיימה בשער שלישי. הכדור הגיע אל  אלחסן קייטה שנכנס לרחבה הטעה את המגן שלו ובעט כדור לפינה של קרישטול שלא הצליח למנוע את השער.

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, אביב סלומון, ויקטור גנב, טום בן זקן (בנצי מושל, 68), בן אל אדרי (דין דוד, 68), בן אל אדרי, ניר ברדע, תום מונד, גדי קינדה, יובל יעקובוביץ’, אדילסון באהיה (משה אוחיון, 46) ובלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך