נפגע בברך בתאונת דרכים, וקיבל 700 אלף שקל

מ' עבר תאונת דרכים בזמן שנסע ברכבו במהירות לא גבוהה, ורכב אחר פגע בו מאחור. כתוצאה מכך מ' סבל מחבלות בברך ובירך, ולאחר הליך משפטי לא ארוך, שניהל עבורו משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, הוא קיבל פיצוי בהיקף של 700 אלף שקל
נפגע בברך בתאונת דרכים, וקיבל 700 אלף שקל

תאונת דרכים שגרתית יחסית, עם חבלות לא משמעותיות, הותירו את מ' אומנם עם כאבים בברך אבל עם פיצוי כספי של 700 אלף שקל… התאונה התרחשה בזמן העבודה של מ', כשהוא נסע ברכבו שמח וטוב לב. לפתע, משום מקום, הגיח רכב מאחור ופגע ברכבו בעוצמה. מ' סבל מכאבים עזים בברכו ובירך, ופונה לבית חולים, זכה לטיפול מקיף ולאחר זמן מה שוחרר לביתו.

כתוצאה מהתאונה שהתרחשה כאמור בזמן העבודה, הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי, ונקבע לו דרגת נכות של 14 וחצי אחוזים, שזיכתה אותו בתשלום של כ-200 אלף שקל. מאחר ומדובר בתאונת דרכים, הוגשה תביעה נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע. את א’ ייצג לאורך ההליך המשפטי משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול מאשדוד. לאחר דין ודברים בין הצדדים, חברת הביטוח נאותה לשלם למ' פיצוי נוסף לזה שיקבל מהביטוח הלאומי, הפעם בהיקף של 500 אלף שקל.

עורכי הדין מאיר הילל-טבול ואיגור גונטמכר, טענו במהלך המשא ומתן שניהלו מול חברת הביטוח כי מ' הוכיח נזק רפואי בברכו, ומעבר לכאבים הפיזיים, הוא מוגבל בתנועותיו ואינו יכול לממש את יכולתו וכישוריו בעקבות התאונה שעבר. מאדם פעיל, דינאמי ובעל פוטנציאל מ' הפך לשבר כלי. הטענות הללו והשיח החיובי שנרשם בין הצדדים, הובילו בסופו של דבר לפיצוי כספי משמעותי למ', שיפתח את השנה החדשה עם חיוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך