שבשנה הזאת…

שבשנה הזאת נהיה מאושרים יותר מהשנה החולפת, לא רק כי יהיה לנו יותר, אלא כי נשכיל לראות את מה שכבר יש
אישה מתפללת

שבשנה הזאת הבאה עלינו לטובה נזכה להיות שמחים כמו שמעולם לא היינו, לא כי תהיה לנו סיבה מיוחדת דווקא, פשוט כי נזכור שנבחרנו להיות חלק מהעם הכי מדהים בעולם, כי הטוב ביותר עוד לפנינו, כי יש לנו אבא גדול. שבשנה הקרובה נזכה להיות הכי עשירים שאי פעם היינו ולא רק כי יהיה לנו הרבה כסף, אלא כי נדע למנות את כל הדברים המופלאים שאנחנו מקבלים בכל יום, ונבין שיש אנשים שיתנו כל מה שיש להם כדי לקבל את מה שלנו יש, ואנחנו לוקחים כמובן מאליו. שבשנה הקרובה נחוש אהבה שלא חשנו מעולם, לאו דווקא בגלל שנתאהב באדם חדש, אלא נפקח את עינינו ונראה את הטוב שיש באנשים שנמצאים לצידנו ונדע להעריך את זה, נראה את היתרונות במקום את החסרונות, נכיר טובה לאלו שמטיבים עימנו, נדליק את הניצוץ האלוקי הטמון בכל אחד מאיתנו וניזכר שיש אחד שאוהב אותנו יותר מהכל ויותר מכולם, נזכור שבורא כל העולמות אוהב אותנו באמת, ללא גבולות, ללא הפסקה, אהבה שאין לה סוף.

שנזכה בע"ה בשנה הקרובה לשנות את דרכינו לדרכים טובות, שנזכור להכניס את בורא עולם לכל צעד ולכל דבר בחיינו כי כשהוא לוקח חלק, הכל מסתדר. שנזכה להיות בשמחה אמיתית גם כשלא הכל טוב, מתוך הידיעה הברורה שהכל כולל הכל זה לטובה, שהרי כל מה שיש לי וכל מה שקורה לי זה מאת השם יתברך והוא עושה רק טוב. שנזכה להתענג על תחושת הנתינה, כי זה שנותן מרוויח הרבה יותר מאשר זה שמקבל… שנדע להבחין בין הטוב לבין הרע, לבחור נכון, לשפוט לכף זכות, לאהוב ללא תנאים, לתת מבלי לבקש תמורה, לשמוח בלי סיבה, להאמין בלי לראות, להתחזק בלי להפסיק!

עוד שנה של התחזקות חלפה לה, עוד שנה בה חווינו ניסיונות לא קלים ונלחמנו מלחמות שחשבנו שאין בכוחנו לנצח בהן… אך בורא עולם הוכיח לנו אחרת כי את הכוח הוא זה שנותן… והוא נותן ללא גבולות. עוד שנה של עליות וירידות, של מלחמות פנימיות, של ניצחון שלנו על היצר שמנסה להפיל אותנו וגם אם נפלנו, זכינו שתמיד יש דרך לתקן… עוד שנה של אהבה, של בריאות, של קשיים שהרימו אותנו גבוה, עוד שנה של תשובה מאהבה. שנזכה תמיד לעלות מעלה-מעלה, לתקן את עצמנו מהשורש, להיות אנשים טובים יותר לעצמנו, לאנשים שסביבנו ולבורא עולם. שנה של אושר, בריאות איתנה, שמחה אמיתית מהלב, שנה של תשובה מאהבה כי אין חיים מתוקים יותר מחיי תורה. טעמו וראו כי טוב ה'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך