סוד ההתחדשות של ראש השנה

חודש אלול הוא הסנונית הראשונה המבשרת את ההתחדשות שעתידה להתחיל בבוא השנה החדשה. מדובר על השתוקקות פנימית וחבויה לממש את השאיפות, את הרצון העתידי למימוש ומשיכת הטוב עבורנו לחיינו. חודש תשרי הוא החודש הראשון בשנה העברית, ומקורו מהשפה האכדית המדברת על התחלה התרת העבר וצעידה לעבר העתיד
כותבת באשדוד אונליין

לוח השנה העברי מבוסס על התורה ועל חכמים קדמונים, וכל שנה חדשה מאפשרת כניסה של אנרגיה רוחנית שממנה אפשר למשוך שפע וברכה ולשפר את המציאות. השאלה הנשאלת אם אנו כל כך רוצים בכך מדוע זה לא תמיד קורה? על פי הקבלה הבורא הוא אינסופי וכל רצונו הוא להיטיב, והיקום פועל בדרך של סיבה ותוצאה. מעשה חיובי יגרור תוצאות חיוביות ולהיפך. ביד האדם הכוח למשוך את האור או להישאר בעלטה. בתחילתה של כל שנה נכנסת אנרגיה הנותנת לנו את ההזדמנות לברוא את עצמנו מחדש. הנומרולוגיה הקבלית אכן עוזרת בהכוונה במימוש עיתויים בחייו של אדם.

בחיבור יום הלידה העברי + חודש לידה עברי + חיבור גימטרי של השנה החדשה, אנו מקבלים מספר שמייצג שנה אישית. כהכוונה לשנה החדשה, אציע להשתמש בכוח המיקוד שהוא כלי האפקטיבי ויעיל הגשמת מטרות. ככול שאנו מפנימים בתודעה את הרצון האמיתי שלנו, אנו פועלים להגשמתו. על מנת להשתמש בכוח המיקוד צריך להגיע להכרה שמשהו חייב להשתנות, שאנו רוצים למצוא את הדרך לקחת את הדברים לידיים ולעשות סדר בחיינו, להפסיק את החיפוש ולממש את הרצון לסיפוק ולשמחה.

בסדנא הוליסטית בת 10 מפגשים תקבלי את הכלים שיתנו לך להבין את היכולות ואת הדרך למימושם, להתגבר על הפחד וחוסר הוודאות ולתת לעצמך את האפשרות לשפר את חייך. בעזרת הנומרולוגיה תביני מה משמעות תאריך לידתך וכיצד נכון לך לפעול ולממש עיתויים, תביני את החזקות איתם הגעת לעולם ועל אילו חולשות עלייך לעבוד ולחזק, האותיות בשמך האישי יסבירו לך איזו אנרגיה מביאה כל אות לחייך, ועל מנת להטמיע את תהליך השינוי, נשתמש בדמיון מודרך, נלמד על מרכזי אנרגיה בגופנו, שחרור חסמים, משיכת שפע ועוד. כאמור הסדנא הינה ייחודית ומאפשרת לך להבין לרכוש כלים ולקבל מפה נומרו-אסטרולוגית שתלווה אותך.

כל הטוב הזה קורה ב-23.10.17. העניקו לעצמכם מתנה לכבוד השנה החדשה, מתנה לחייכם.

בברכת שנה טובה וחג שמח!

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך