נקודה ראשונה: 0:0 בין מ.ס אשדוד לבני סכנין

לאחר פתיחה של 3 משחקים ללא נקודות, הגיעה מ.ס אשדוד למשחק חשוב ביותר באיצטדיון עכו אצל בני סכנין והשיגה את הנקודה הראשונה שלה לאחר תיקו 0:0. שחקני אשדוד היו עדיפים על סכנין אך למרבה הצער לא הצליחו לתרגם את היכולת הטובה ל-3 נקודות
נקודה ראשונה: 0:0 בין מ.ס אשדוד לבני סכנין

המחצית הראשונה היתה בעדיפות של אשדוד שלחצו על סכנין ויצרו מספר הזדמנויות טובות ליד השער של סכנין, בהייה הברזילאי היה קרוב לפגוש את הרשת בדקה ה-41 לאחר שקיבל כדור מאלקה, בעט אך פגע בקורה. גם במחצית השניה מ.ס אשדוד היו עדיפים והמשיכו לסכן את השער כשטום בן זקן ובהייה סיכנו את השער אך לא מצאו את הרשת.

אשדוד המשיכה לתקוף ולשלוט במשחק והגיעה להזדמנות הכי טובה שלה בדקה ה-61 כשהחלוץ הניגרי בלסינג אלקה קיבל כדור מ-30 מטר דהר איתו לעבר השער, שם הקפיץ מעל שוער סכנין אך אברהם פאס גלש והציל מקו השער. המשחק כאמור הסתיים בתיקו 0:0 ובנקודה ראשונה למ.ס. במחזור הבא אשדוד תארח את מכבי נתניה.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס (מארון גאנטוס, 75), עלאא אבו סאלח, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חאלילה, עטאא ג'אבר (מוחמד כליבאת, 56), פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי (ישראל זגורי, 71) ועידן שמש.

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב (משה אוחיון, 63), בן אל אדרי, ניר ברדע, אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה (דן ביטון, 85), אדילסון בהייה (מאוריסיו קורדיירו, 71) ובלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך