הפקת אופנה על קו נהריה-אשדוד

שי רון, זמרת צעירה שהשתתפה ב"אקס פקטור", הגיעה מנהריה לאשדוד על מנת להשתתף בהפקת אופנה, שיזמה המאפרת הצעירה אליה וייצמן, הרעיון נולד כאשר אליה חשבה כיצד למנף את הקריירה שלה. בת דודתה, המעצבת אליה שטרית, נרתמה להפקה, והתוצאות הועלו לאינסטגרם וזכו לחשיפה. "הכול התחבר", אומרת שי, "אני ושתי האליות, האינסטגרם והמוזיקה שלי. יצא חיבור כיפי ומפרגן לשני הצדדים". "נהנינו מאוד יחד" אומרת וייצמן, "זה מחזק אותנו להמשיך בעוד שיתופי פעולה ובעוד הפקות אופנה"

ביום רביעי שעבר, הגיעה מנהריה אל אשדוד הזמרת הצעירה, יוצאת "אקס פקטור", שי רון (18). משעות הבוקר ועד אחרי הצהריים היא השתתפה בהפקת אופנה שיזמה המאפרת אליה וייצמן (21), ואשר אליה חברה בת דודתה אליה שטרית (21), מעצבת ובעלת המותג המקומי "אוליאן". איך נוצר החיבור בין הבנות? בזכות האינסטגרם. מי שעוסק בעולם הפרסום כבר מזמן יודע שהרשתות החברתיות הן כלי אדיר לחשיפה, ובנות הדודות מאשדוד החליטו לרתום כלי זה לטובתן. "אני מאפרת צעירה", אומרת אליה וייצמן, "ודרך שיתופי פעולה עם בנות מובילות ברשת, זו הזדמנות עבורי להציג את עבודתי".

וכך, אליה המאפרת ואליה המעצבת פנו לבנות מרחבי הארץ, כוכבות רשת, שיש להן הרבה עוקבים באינסטגרם, והציעו להן לשתף פעולה בהפקת אופנה. הראשונה מבין הבנות שנענו ליוזמה היא, כאמור, שי רון. המנהל האישי שלה, רונן אור צרפתי, אישר ופרגן על היוזמה, והשלישייה ערכה תיאום ציפיות ביניהן לגבי פרסום התמונות.

הפקת האופנה תוכננה לפרטי פרטים. הלוקיישן: ביתה של אליה שטרית, שגם הייתה אמונה על הצילומים. "הצילום הוא תחביב שלה", מסבירה בת דודתה, "היא מעלה תמונות לרשת, ויש לה אינסטגרם מרשים. אליה גם מנהלת לי את הדף העסקי". בנות הדודות ישבו על כל מראה, על כל איפור, סגנון תסרוקת ובגד, הן הביאו מסכי רקע בשלל צבעים, ושטרית יצרה שיתופי פעולה עם "בונני תכשיטים", שסיפקו להן תכשיטי יהלומים, ועם "בוטיק זהביתוש", שסיפקה לבנות לוק אחד.

"זה היה מפגש אנרגטי", מספרת שי, "ויצא משהו משותף ויפה. הצטלמתי במספר 'לוקים', בכל 'לוק' האיפור והבגדים היו בסגנון אחר, והעברנו מסר שאפשר להיות בכל מראה שתרצי, רוק, קלאסי או קז'ואל יום-יומי, את יכולה להיות כל מה שאת רוצה, כל הלוקים יוצאים יפה".
שי, תלמידת י"ב מנהריה, התפרסמה כאשר השתתפה בתכנית "אקס פקטור" והגיעה לרבע הגמר כחברה בשלישיית "קלוז אפ". על הקשר שלה לאשדוד היא מספרת: "אמי אשדודית במקור, ויש לי כאן המון משפחה. בלהקה ב'אקס פקטור' הייתה איתי שני חדד מאשדוד ומאז התחברתי עוד יותר לעיר, והחבר שלי גם הוא אשדודי".

איך שומרים על קשר זוגי בקו נהריה-אשדוד?
"אנחנו שנה וחודשיים ביחד, וזה לא קשה כמו שחושבים. אני חושבת שבזוגיות כן צריך להתגעגע, ואז כשנפגשים יש יותר ריגוש".

הגעת לאשדוד לעשות שיתוף פעולה שמוצג באינסטגרם. עד כמה הרשתות החברתיות תורמות לחשיפה שלך?
"מאז שהשתתפתי בתוכנית אני מאוד חזקה באינסטגרם. החלטתי להשקיע בחשיפה דרך רשתות חברתיות, והיום יש לי 79 אלף עוקבים באינסטגרם. יש לי גם ערוץ יוטיוב שרשומים אליו 12 אלף. עשיתי שיתופי פעולה עם TNT במשך שנה רצופה, עבדתי גם עם קסטרו וישראכרט. בעקבות 'אקס פקטור' הייתה בי התעניינות, העליתי קאברים וראיתי שצופים בהם ואני מקבלת תגובות, והתחלתי להעלות גם שירים שאני כתבתי והלחנתי. כרגע יש יותר מ-2 מיליון צפיות בסינגלים שלי. הסינגל האחרון שלי שכתבתי והלחנתי נקרא 'משקרת', צילמתי את הקליפ בחו"ל, הוא עלה לפני ארבעה שבועות וכבר עם מעל למיליון צפיות, והרוב בזכות הרשתות החברתיות. זו חשיפה ענקית. חייבת לציין, שאני גם מושמעת הרבה ברדיו דרום. בכלל, אני מתה על הדרום ומתכננת לעבור לפה".

בהפקת האופנה האשדודית, החליטו אליה ואליה, שלצד התמונות, הן יעלו סרטון שמתעד את היום הזה על רקע השיר "משקרת". השבוע, גם הסרטון עלה לרשת. "הכול התחבר", אומרת שי, "אני ושתי האליות, האינסטגרם והמוזיקה שלי. יצא חיבור כיפי ומפרגן לשני הצדדים". אליה וייצמן מחזקת את דבריה: "נהנינו מאוד יחד, שי פרסמה את ההפקה באינסטגרם שלה, ולאט לאט רואים תוצאות. זה מחזק אותי להמשיך בעוד שיתופי פעולה ובעוד הפקות אופנה".

אם תרצו לעקוב אחרי הפעילות של הבנות המוכשרות, חפשו באינסטגרם את הדף של אליה וייצמן: Makeupbyelia.v, את הדף של אליה שטרית: Oliendresses, ואת שי רון תמצאו בערוץ היוטיוב SHAIRON ובאינסטגרם: SHAI.RON

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך