תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 08/09/17 ועד 14/09/17
תמונה אסטרולוגית

טלה:
בתקופה הקרובה בני מזל טלה נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל טלה מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה, והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב שבו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר. לדורשי העבודה: עבודה חדשה נראית באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כל עבודה שמוצעת לכם, גם אם זה לא כל כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק, ובשבועות הקרובים תמצאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים. זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה הזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בתקופה זו הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

 

שור:
התמקדות יתר בשלילי או בכואב יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה. המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני שור, יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם. לכן הקפידו תמיד להימנע מהשלילי להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם הן בעבודתכם והן בחייכם האישיים. התמקדות בטוב, בחיובי, תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו. זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק, סתמיות וריחוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש. לרווקים: שננו לעצמכם את המשפט הבא: "ההמתנה משתלמת" ובעזרת השם, יזמן לכם בורא עולם את ההזדמנות לה חיכיתם זמן רב. מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. בסך הכול ולמרות הכול, שבוע חיובי בפתח והתמקדות בדברים הטובים שקורים לכם מידי יום, היא הדרך הנכונה להסתכל על החיים. כמו כן, כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר בעזרת השם תיצרו בעבורכם יום נפלא. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

תאומים:
שבוע חיובי ניצב בפתח ודברים טובים קורים לכם למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. זמן טוב להתחלות חדשות וטובות יותר. מעבר ושינוי יוצרים נתיבים חדשים. הקלפים מזמינים אתכם בשבוע זה לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר, ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס מחדש, קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפשר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללימודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

סרטן:
שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: הסבלנות משתלמת. יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון זוגיות: קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. לנשואים: זהו שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את המקום הראוי לה. פיוס והשלמה יוצרים אווירה רגועה יותר שמלמדת על מגמה חיובית בתחום זה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחיסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

אריה:
בני מזל אריה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד – לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים  ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: היכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

בתולה:
המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל בתולה מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: שבוע חיובי בפתח. השבוע מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה וחיובית מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. יום ההולדת: גורם לרבים מבני מזל בתולה לעשיית חשבון נפש. ההבנה כי הזמן חולף לו לאיטו גורמת לכם להרהורים נוגים לגבי הדרך בה אתם ממצים את עצמכם. התמקדות בדברים החיוביים שקרו לכם במשך השנה שחלפה, תאפשר לכם להתמודד ביעילות עם תחושת הזמן שחולף. כמו כן הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם עידוד וגם כוח. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

מאזניים:
המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית, חיובית ומפוקחת. שבוע לא קל צפוי לבני מזל מאזניים בעיקר מבחינה רגשית, נפשית ופנימית. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפכח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד קיוויתם שזה יתרחש, אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא כשאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס, אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם! התיקון השבועי: להימנע מהוצאת שם רע על הבריאה. בריאות: חרדות ופחדים יוצרים חולשה נפשית ופיזית. חשוב לזכור שמחשבה בונה ומחשבה הורסת וכל מהותו של האדם היא לדעת להשתמש נכון במחשבותיו. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם ב"ה את היכולת להתגבר על חולשה גופנית וחולי שאין בהם כול צורך. מודעות עצמית ברוח הגישה היהודית יכולה לתת לכם את הכלים ללמוד להשתמש בדרך הנכונה בכוחה של המחשבה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

עקרב:
עם סיום השנה האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה, עסקה כלכלית משתלמת, בשורה משמחת. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: השבוע יש הזדמנות נהדרת בעבורכם להפגין את הרומנטיות שבה ניחנתם. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה היכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי. לנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

קשת:
חוסר שקט נפשי, עייפות עקב דאגה ומחשבות מרובות. כל זה יוצר ירידה באנרגיות. שבוע אפרורי ניצב בפתח, השתעבדות לפחדים, לדעות קדומות וליצרים אפלים יוצרת בחייכם גדר/חומה של ספקות שפוגמת ביטחון בערככם העצמי. פנייה לקבלת עזרה ממקור חיצוני תעזור לכם. באופן כללי: עומס נפשי ופיזי כאחד, יוצר סביבכם תחושה של עייפות וחולשה. אצל חלקכם ניתן לראות אפילו אכזבה מציפיות שלא מומשו או מאנשים שיכזבו. מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל מכשול אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם השנה. עבודה: חשש וחוסר שקט בעיקר על רקע של חוסר ביטחון כלכלי. קושי להתחבר לראייה חיובית. התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מתקשים לתפקד באמת. רבים מבני קשת מפנטזים בלבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי המקצועי/ כלכלי שאליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל לבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע… שבוע נפלא ואלוהים אתכם!

גדי:
שבוע חיובי בפתח. שיתוף פעולה והרמוניה הם מילות המפתח של שבוע זה. שימוש נבון בכישורי התקשורת שלכם עשוי לגרום ב"ה למפנה ולשינוי חיובי בעבורכם. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שביניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת, אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

דלי:
שבוע חיובי בפתח. שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. התייצבות, התמקמות, התמתנות והגעה לשלב של מנוחה. ראייתכם האופטימית משתפרת. קושי או בעיה שהעיקו על לבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי בעצמכם. באופן כללי: לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. בעבודה: שינויים שקורים במקום העבודה טובים לכם. זמן טוב לקדם רעיון או מטרה שחשובים לכם. הכרה במעמדכם המקצועי גורמת לכם לנחת. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה נורמאלי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. לאלו מכם המחפשים זוגיות יהא זה זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצכם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. זוגיות: שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לאהבה עצמית – כל אחד צריך מידי פעם להיות קצת לבד עם עצמו. השבוע זה תורכם וזה בסדר. כל שעליכם לעשות הוא לבקש את עזרתו של בן זוגכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

דגים: סיום של פרק ויציאה לדרך חדשה מתוך בחירה. עזיבה של מקום עבודה, סיום קשר, מעבר דירה שינוי של מקום מגורים (עיר האחרת מדינה אחרת) נטישה של רעיון ושינוי באורח החיים. רבים מבני מזל דגים מצויים בסופו של תהליך כזה או אחר. באופן כללי: תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת זהו זמן לשינוי. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם בתקופה הקרובה, לטוב או לרע. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, הקלפים מייעצים לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. לאלו שחוו פיטורין ממליץ הקלף לנסות את מזלם בתחומים אחרים משלכם כלומר לשקול הסבה מקצועית ולמידה של תחום חדש. זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן… לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. השקעה של זמן לשיקול דעת, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז"ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך