בחמישי תחרות "גלישת לילה" בחוף גיל

העמותה לקידום הגלישה והספורט הימי ורשות הספורט העירונית, יקיימו ביום חמישי, מחר, את תחרות "גלישת הלילה", בחוף גיל. היא תפתח בשעה 19.00 ותמשך עד השעה 23.00. המדובר בתחרות גלישה המלווה בתאורת לילה מהחוף.
בחמישי תחרות "גלישת לילה" בחוף גיל

העמותה לקידום הגלישה והספורט הימי ורשות הספורט העירונית, יקיימו ביום חמישי הקרוב את תחרות "גלישת הלילה", בחוף גיל.

בתחרות  (ה"נייט שואו"- גלישת לילה), יטלו חלק הגולשים הכי טובים בארץ. היא תפתח בשעה 19.00 ותמשך עד השעה 23.00. זו הפעם השלישית שהתחרות תתקיים. המדובר בתחרות גלישה המלווה בתאורת הלילה של חוף גיל.

ירון קליין  יו"ר העמותה לקידום תרבות הגלישה והספורט הימי באשדוד: "לאחר מכן אמורה להתקיים אליפות אשדוד בגלישת גלים ע"ש גיל שניאור ז"ל-  הכל מוכן מזה כבר כחודשיים, אולם מכיוון שהתחרות חייבת להתקיים ביום שבת ובימי שבת האחרונים הים לא היה מספיק גבוה, כולם נמצאים בתקופת המתנה".

כמו כן ביום ראשון, 08/10 תתקיים אליפות אשדוד והסביבה בסקייטבורד שתערך בסקייטפארק בפארק אשדוד ים. בחודש פברואר 2018, מתוכננת תחרות מיוחדת רק לגולשים של השובר. מדובר בחוף איכותי עם גלים גבוהים, חזקים, מסודרים וארוכים שרק גולשים מקצוענים מגיעים אליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך