יואב ג'ראפי לא יישחק מול קריית-שמונה

אכזבה במ.ס אשדוד. יואב ג'ראפי שוערה של הקבוצה שנעדר בשל שבר בידו לא יישחק מול קרית-שמונה בשבת. ג'ראפי שאמור היה על פי ההערכות לשחק במחזור השלישי לא כשיר עדיין.
ג'ראפי
ג'ראפי.

כל ההערכות דיברו על כך שיואב ג'ראפי, שוערה של מ.ס אשדוד, יחזור במחזור השלישי מול קרית-שמונה, בשבת. אבל למרבה האכזבה, זה לא יקרה.

ג'ראפי שנפצע במחנה האימון בידו, סובל משבר וידו גובסה. לאחרונה הורד הגבס וידו הושמה בסד. במ.ס אשדוד קיוו כי יוכל לחזור כבר במשחק בשבת (19.15, הי"א), מול קרית-שמונה, אבל זה לא יקרה. ג'ראפי שיעבור רק בשלישי צילום וידע את מצבו האמיתי, לא התאמן עדיין עם כדור. גם אם יתגלה שהשבר בידו התאחה, ההמלצה היא לתת לו לפחות עוד שבוע של מנוחה. לכן לא ברור אם במחזור הרביעי הוא יחזור.

שחקן נוסף שככל הנראה ייעדר אף הוא, הוא חן עזריאל. עזריאל אומנם מתאמן עם הקבוצה, אבל לא יהיה כשיר למשחק מול קרית-שמונה. עזריאל כבר החמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים לאחר שנפגע בכתפו באחד האימונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך