לקחת אחריות על חיי

מהי אחריות? אחריות היא התייחסות ראויה של אדם לדבריו, למעשיו ולאמון הניתן בו. יש הרואים באחריות במובן זה תנאי הכרחי לבגרות, זהו הסבר פשטני מידי, אך נכון מכיוון שבגרות נמדדת ברגע בו את מפסיקה להאשים אחרים בבעיות שלך . לרוב, אנו נוטים להעביר את האחריות הלאה, לאדם אחר. כך קל לנו יותר להתמודד עם מצבים שונים, לא להתעמת מולם ולהאשים את האחר.
כותבת באשדוד אונליין

ניתן לראות זאת הרבה במקומות עבודה כשהבכירים, המנהלים מעבירים את האחריות לכפופים להם, במיוחד בתוצאות שאינן טובות, אך לוקחים את האחריות והקרדיט על כתפם כשמדובר בהצלחות. לקחת אחריות זה אומר להיות אחראי על המעשים שלי, הרצונות והשאיפות, מתוך הבנה ש "אם אין אני לי מי לי…", ולנקוט ביוזמות על מנת להשיגם. אחת השאלות המעניינות שכל בן אדם המעוניין להצליח צריך לשאול את עצמו, היא איפה עובר הגבול בין לקיחת אחריות ונקיטת יוזמה לבין מודעות עצמית וקבלת המציאות לגבי היכולת שלי להשיגם. זה גם כאשר האדם מבין שהוא אחראי לגורלו והוא מתחיל למצוא בתוכו את הכוחות שיש לו, כדי להשיג את השלמות האישית שלו. החיים שלך מתחילים כאשר אתה בוחר להתחיל לקחת אחריות על חייך.

עכשיו הצעדים שאת צריכה לנקוט על מנת לשנות את מצבך, להשתפר ולהצליח. קודם כול כמו שנאמר יש לקחת אחריות על החיים שלך ולהפסיק לחפש אשמים במצב שלך, ולבסוף לעשות צעדים להגשמת המטרות, היעדים והחלומות שלך. לעולם אל תשימי את האושר או הצלחה שלך בידי אחרים, את צריכה ללמוד לנהל את חייך, לא לתת לחיים שלך להתנהל בלי כיוון. השינוי הכי גדול שלי בחיים היה היום שקמתי ובחרתי לקחת אחריות על חיי ולא לתת להם להיות מנוהלים על ידי אחרים. אני מודעת שזה לא קל אך לא בלתי אפשרי, אחרות ניסו והצליחו, למה לא את? גם את זכאית לאושר, הצלחה וחיים טובים יותר. אם הגעת למסקנה שהגיע זמן שינוי ואת מרגישה תקועה, בואי לסדנא העצמה אישית על מנת שתלמדי לקחת אחריות על חייך, מכיוון שהגיע הזמן שלך לחיות ולחוות את החיים עד תום.

בסדנא הוליסטית ייחודית, המשלבת נומרולוגיה, אסטרולוגיה, האותיות בשם האדם ושיטת NLP תוכלי לרכוש כלים שיעזרו בהבנת יכולותייך, שיפור ביטחון עצמי וקידום להצלחה, וכל זה על מנת להמשיך את חייך ברוגע ולהטמיע בך את השינוי המיוחל.

סדנא בת 10 נפגשים תיפתח בתאריך 23.10.2017

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך