דיאטנית "סווט סטאר": התזונה שלך זה הגוף שלך

מור עמר, 28, דיאטנית "בסווט סטאר", נותנת לכם כמה עצות בסיסיות בתזונה נכונה. מנויים יכולים לפגוש אותה לפגישות אישיות' האמת, אחרי ששומעים מה שיש לה להגיד, שווה לשמוע ממקור ראשון. עמר: "חשוב לעשות ספורט אבל עם תזונה נכונה"
דיאטנית "סווט סטאר": התזונה שלך זה הגוף שלך

"בצעד קטן ראשון אפשר לראות שינויים. לדוגמא להפסיק שתייה ממותקת. לפעמים מדובר ב-1000 קלוריות ויותר וכבר רואים שינוי". הדוברת היא מור עמר, 28, ואם היא אומרת את זה, אז היא יודעת על מה היא מדברת. תסמכו עליה, בוודאי למי שמייעצת מידי יום למנויים רבים ב"סווט סטאר", שם היא משמשת כדיאטנית של המקום.

לעמר, מגיעים מנויים "בסווט סטאר". הם מגיעים לייעוץ ראשוני ומשם יכולים להמשיך למספר הפגישות שהם בוחרים. חמישה מפגשים של מעקב שבועי עם תפריט מאוזן, שיאפשר להם לנהל אחר כך אורח חיים בריא או ייעוצים ארוכים יותר לטווח ארוך, כשעמר מלווה אותם בכל צעד. בכל מקרה, כדאי וחשוב לשלב את השניים, ספורט ותזונה, כפי שמיד תבינו.

מי שקורא עכשיו בוודאי רוצה טיפ שיעזור לו לתזונה נכונה.
"בוא ניקח לדוגמא פיצוחים. יושבים אנשים רואים משחק כדורגל נניח או משהו אחר. הם לוקחים שקית פיצוחים ואוכלים, מנהג שכיח במחוזותינו. מה שחלק לא יודעים זה שבשקית אחת של פיצוחים יש 500 קלוריות ויותר ל-100 גרם. זה כמו לאכול ארוחת צהריים ברגע אחד".

אם אני עושה ספורט אז אני יכול לאכול מה שאני רוצה?
"ספורט הוא דבר מצוין, אבל חייב ללכת עם תזונה נכונה. יש כאלה שחושבים שאם אני אעשה ספורט, אני יכול לאכול מה שאני רוצה. ספורט הולך עם אורח חיים בריא".

עמר מוסיפה: "תזונה נכונה חשובה כי האוכל זה הגוף שלנו. אנחנו מזינים אותו. אתה יכול לאכול הכל, אבל העניין הוא כמויות ומידות. אדם יכול לאכול הכל אבל השאלה היא כמה. האם אוכל את כל השוקולד כולו או שורה אחת ממנו".

עמר מעודדת ספורט: "ספורט זו קפיצת מדרגה, אבל כשעושים ספורט צריך לתת לגוף מאגרים נכונים וחיוניים. אם תוכל שומן רווי, מה שנקרא שומן "טראנס", שמגיע נניח מבורקסים או משומן מן החי, אז לא עשית שום דבר. זה חייב להיות צעד בצעד".

תני לנו משפט לחיים.
"התזונה שלך – זה הגוף שלך, ההצלחה טמונה בהתמדה וכוח הרצון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך