פרסומים: אבו זייד מתקרב למ.ס

ערוץ הספורט מפרסם כי חסן אבו זייד, עזב את אחי נצרת מהלאומית והוא מתקרב למ.ס אשדוד. ב-5.9 נסגר חלון ההעברות. עידן בן אבו ששימש כמנהל המקצועי של האקדמיה וכראש מערך הסקאוטינג במועדון פתח סוכנות סקאוטינג וייצוג שחקנים.
ליגת ווינר

ביום שלישי ייסגר חלון ההעברות. מ.ס אשדוד מחפשת קשר אחורי ובלם נוסף. האם את עמדת הקשר היא עומדת למלא?

על פי פרסומים בערוץ הספורט, הרי שחסן אבו זייד, ששמו עלה בקבוצה, עזב את אחי נצרת קבוצתו הנוכחית והוא בדרך לאשדוד. לפי אותו הפרסום  יתכן כי העסקה קרובה לסיכום.

המאמן ראובן עטר לא מכחיש את העובדה שהוא מחפש את החיזוק בחלק האחורי. בכל הזדמנות הוא מדבר על הצורך בהבאת קשר אחורי וכאמור בלם ישראלי או זר. בכל מקרה שלישי הוא המועד האחרון לחיזוק.

הקבוצה יצאה לחופשה קצרה עד יום ראשון בשל פגרת הנבחרת. מ.ס אשדוד גברה במשחק אימון על רעננה 0:2 משערים של החלוץ הנגרי החדש, בלאסינג אלקה ושל דין דוד.

ובעיניין אחר, עידן בן אבו ששימש כמנהל המקצועי של האקדמיה וכראש מערך הסקאוטינג במועדון פתח סוכנות סקאוטינג וייצוג שחקנים. עוד נודע כי כשרונות צעירים רבים הצטרפו לסוכנות.
בן אבו: ״יש לא מעט מקרים של שחקני כדורגל מוכשרים שמסיבות כאלה ואחרות מוצאים את עצמם מדשדשים ברמות לא להם, אקדיש את מירב נסיוני לאיתור, ייצוג וקידום של כשרונות צעירים בכדי למקסם את הפוטנציאל שלהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך