מ.ס גברה 0:2 על רעננה אלקה כבש

מ.ס אשדוד גברה במשחק אימון היום, חמישי, על רעננה 0:2. חלוץ הרכש החדש הניגרי גבלאסינג אלקה פתח וכבש. דין דוד הוסיף שער. אלקה צפוי לפתוח במחזור השלישי מול קרית-שמונה בבית ב-9.9.

ניצחון למ.ס אשדוד במשחק אימון ושער בכורה לשחקן הרכש החדש, החלוץ הניגרי בלאסינג אלקה.

מ.ס אשדוד ערכה היום, חמישי, משחק אימון מול רעננה, ברעננה. אשדוד ניצחה במשחק 0:2. השער הראשון נכבש כבר בדקה ה-6 על ידי שחקן הרכש החדש בלאסינג אלקה. דין דוד הויסף שער בדקה ה-48.

אלקה מתחיל להתאקלם בקבוצה. הוא נמצא בסך הכל פחות משבוע בקבוצה וכל מי שרואה אותו מדבר על חלוץ ברמה גבוהה. גם אנשי רעננה התרשמו במשחק מיכולתו של השחקן. הוא צפוי לפתוח בהרכב במחזור השלישי במשחק הבית מול קרית-שמונה, ב-9.9.

ניצחון על רעננה

הניצחון נותן הרבה אופטימיות להמשך. בקבוצה מעריכים כי עם שחקני הרכש החדשים, אלקה והבלם הבולגרי ויקטור גאנב ועם חזרתו של השוער יואב ג'ראפי, אשדוד תראה קבוצה אחרת ומאמנים כי הניצחון הראשון יכול כבר להגיע במחזור השלישי.

ההרכב: ירדן קרישטול; בנצי מושל, בן אל אדרי, אביב סולומון; משה אוחיון, אדר אוואט, אוהד רבינוביץ', יובל יעקובוביץ'; מאוריציו קורדיירו, אדילסון בהייה, בלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך