שמו של חסן אבו זייד עלה באשדוד

האם מ.ס אשדוד בדרך לצרף שחקן נוסף? שמו של חסן אבו זייד עלה בקבוצה. השחקן ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה והפועל ת"א, משחק כיום באחי נצרת מהלאומית. שם נוסף הוא דניאל מישקיץ', שחקנה של אולימפיה לובליאנה
ליגת ווינר

|רכש חדש בדרך למ.ס אשדוד? שמו של  חסן אבו זייד, שחקנה של נצרת עילית, עלה בקבוצה וכן שמו של הקרואטי דניאל מישקיץ'.

אבו זייד, 26,  פתח את העונה שעברה בבני יהודה ולאחר מכן עבר להפועל ת"א. העונה הוא משחק באחי נצרת, אבל יש לו סעיף בחוזה שמאפשר לו לעבור לליגת העל, אם תגיע הצעה.

בין האנשים איתם התייעץ אבו זייד היה גם חאתם עבד אלחמיד, שחקנה של אשדוד עד לפני מספר שבועות והאחרון המליץ לו בחום להצטרף לשורות אשדוד. אבו זייד יוכל, אם יגיע להיות בסגל הקבוצה במשחק הליגה הקרוב מול קרית-שמונה במחזור השלישי ב-9.9.

אבו זייד שיחק במספר קבוצות בארץ ובחו"ל בינהן, מכבי ת"א, בני יהודה, הפועל ת"א, מכבי והפועל פ"ת בארץ. באירופה הוא שיחק בלרנקה בקפריסין וטורפדו ארמאוויר מרוסיה. ראובן עטר אמר כי הוא מחפש קשר אחורי לחיזוק והשחקן התאים לדרישותיו. עתה עשויה הקבוצה לצרף עוד בלם, ישראלי או זר.

שם נוסף שעל הוא דניאל מישקיץ', שחקנה של אולימפיה לובליאנה. אותה קבוצה ממנה הגיע רק לאחרונה החלוץ הניגרי בלאינסג אלקה. בכל מקרה חלון ההעברות נסגר ב-5.9.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך