עטר לשחקנים: "יש לנו קבוצה חזקה שעוד תביא נקודות"

ראובן עטר מאמנה של מ.ס אשדוד, ערך אסיפת קבוצה לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים. עטר מצד אחד ביקר את ספיגת השערים מכדורים נייחים ומצד שני עודד כשאמר כי היה מרוצה מהפתיחה וכי יש פה קבוצה טובה שעוד תביא הרבה נקודות בהמשך העונה. אחד השחקנים: צריך להרים את הראש". בלם ניגרי החל להבחן.
המאמן הקודם ראובן עטר.
המאמן הקודם ראובן עטר. אימן 6 משחקים בלבד (צילום: טל אקוקה)
ראובן עטר מאמנה של מ.ס אשדוד, ערך, ביום שלישי אסיפת קבוצה לאחר משחק ההפסד לבית"ר ירושלם 4:1. עטר דיבר על הכל על המשחק, על מה שהיה טוב ומה שהיה פחות טוב ועל העתיד.
⁠עטר דיבר עם השחקנים על ספיגת השערים מצבים נייחים, כפי שהיה במשחק מול ירושלים ואמר שעל זה צריך לעבוד ולשפר. עטר אמר בין היתר: "לא משנה אם זה בעשרה שחקנים או לא אסור לנו קבל שערים ממצבים נייחים ומקרנות". בנוסף דיבר עטר על כך שאסור להשבר בכל מצב גם אם מרחיקים שחקן בקבוצה.
מצד שני דיבר מאמן אשדוד על נקודות האור שהיו במשחק. עטר ציין את העובדה כי הדקות הראשונות עד ההרחקה היו מצוינות וכי: " יש פה קבוצה מצוינת שעוד תביא הרבה נקודות בהמשך העונה". המחזור הבא יהיה ב-9.9 מול קרית-שמונה בבית והמאמן וגם בקבוצה מאמינים כי עם חזרתו הצפויה של יואב ג'ראפי השוער במחזור זה והשתלבות הרכש החדש הבולגרי גאנב והניגרי אלקה ואולי עם עוד רכש אחד או שניים וחזרת שחקן כמו חן עזריאל מפציעה, תראה הקבוצה הרבה יותר טוב.
אחד השחקנים אמר: "אין מה לעשות. צריך להרים את הראש. אנחנו עצובים ומאוכזבים כי היינו טבים לפני וגם אחרי ההרחקה בחלק מהזמן. אבל זו רק תחילת העונה. יש פה קבוצה טובה".
 
הבלם הניגרי גבפור צימה החל להבחן בקבוצה. באשדוד מחפשים הלם נוסף אם כי מעדיפים בלם ישראל וקשר אחורי זר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך