"אמרנו לשופט שהוא טעה והוא לא רצה להקשיב"

במ.ס אשדוד עסקו בשופט רועי ריינשרייבר, שטעה כשהרחיק בניגוד לחוקה, את הבלם ניר ברדע במשחק מול בית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה: "אמרנו לו אבל הוא לא הקשיב". בקבוצה מאמינים שעד המחזור השלישי לאחר פגרת הנבחרת, עם חזרת ג'ראפי והתשלבות הזרים גאנב ואלקה, התוצאות יגיעו.
ראובן עטר

במ.ס אשדוד עסקו אתמול והיום בהחלטה של השופט מול בית"ר ירושלים, רועי ריינשרייבר, להרחיק את ניר ברדע באדום למרות שלפני כן שחקנה של בית"ר ירושלים, איתי שכטר, היה בנבדל ברור. הכעס כלפיו הוא גדול מאחר ועל פי החוקה נבדל קודם לנגיעת היד ולכן לא היה צריך להרחיקו. אבל השופט הרחיק את ברדע, במצב של 0:1 לזכותה של אשדוד והסוף ידוע. המשחק הסתיים בניצחון חד צדדי של בית"ר 4:1.

שחקן בכיר בקבוצה סיפר בסיום: "פנינו לשופט וואמרנו לו: אתה טועה אתה תראה את זה". כך גם לקוון (מירון פז – מ.ס). אח"כ בסיום הקוון אמר שטעה אבל הסתכל על היד של ברדע ולא על הנבדל". ברדע עצמו סיפר: "שכטר דחף אותי והיד שלי זזה והכדור פגע זה ולא ההפף. היה מיותר להרחיק אותי". בקבוצה היה גם מי שאמר: "השופט פשוט פחד. ראינו את הצילום מהטלוויזה שהראה בבירור שהוא בנבדל". הם גם הזכירו את שמו של המשקיף איתן תבריזי שהסכים איתם שלא הייתה צריכה להיות הרחקה.

שחקני הקבוצה התייחסו גם לשערים שספגו. בין היתר אמרו: "חבל ששלושה מהם נכבשו מכדורים נייחים. זה לא שבית"ר עשו איזו התקפה מדהימה וכבשו". ראובן עטר המאמן התייחס בסיום לרחקה ולשערים מהמצבים הנייחים שאשדוד ספגה: "אין ספק שההרחקה שיבשה לנו את המשחק ופגעה בנו. לגבי הכדורים הנייחים, ברדע זה בדיוק השחקן שהיה אמור להיות במקום להרחיק את הכדור הראשון והוא הורחק".

ההערכה באשדוד שהליגה מבחינתה תפתח במחזור השלישי. השוער יואב ג'ראפי אמור לחזור, אולי יצורף קשר אחורי זר ובלם ישראלי ושני הזרים החדשים והטובים, הבולגרי ויקטור גאנב שכבש שער בהופעת הבכורה שלו והחלוץ הנגרי, בלאסינג אלקה, שהיה טוב בדקות שנכנס, ישנו את פני הקבוצה עד המחזור השלישי ב-9.9 לאחר פגרת הנבחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך