אדם הוניג חתם במכבי אשדוד

מכבי אשדוד צירפה את אדם הוניג, גארד בן 25, 1.85 מ', מתאזרח ששיחק בליגה הלאומית ברמה"ש. השבוע פתחה אשדוד את האימונים לישראלים של הקבוצה ולנבחנים.
אדם הוניג חתם במכבי אשדוד

מכבי אשדוד/באר טוביה צירפה שחקן נוסף לקבוצה את אדם הוניג.

הוניגה, 25, גארד, 1.85 מ', שיחק בעונה שעברה ברמה"ש מהליגה הלאומית. הוא מתאזרח וזו בדיוק המדיניות של המאמן בראד גרינברג, שמעדיף מתאזרחים על ישראלים.

הוא מיועד לסגל הרחב של הקבוצה, אבל ייתכן מאוד שייקבל דקות משחק במהלך העונה, כפי שהיה בעבר עם שחקנים אחרים שהיו במעמדו. הוניג עצמו העדיף לשחק בליגת העל באשדוד כשהמטרה היא אכן לקבל את הדקות שלו בכדי להכנס לתודעה.

הקבוצה ממשיכה בלי קשר לנסות לצרף את הסנטר אלכס צ'ורביץ'. כרגע זה במשא ומתן בין השחקן לקבוצתו חולון. אשדוד תשתתף בשכרו, אבל עדיין בחלק האחר חולון אמור לשאת. השחקן רוצה את כל ההפרש הקבוצה רוצה לשלם חלק בלבד.

הקבוצה פתחה את אימוניה עם עוזר המאמן דני גוט, אבל עם חלק מהישראלים ובעיקר לנבחנים. פתיחת העונה עם המאמן גרינברג וכל השחקנים הישראלים והזרים מיועדת לתחילת חודש ספטמבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך