תעזבו כבר את שרה

לא שאני מעדת מעריצה של שרה נתניהו, אבל מה שעושים לאשת ראש הממשלה כבר מוגזם. מעולם לא עשו זאת לפני כן לאף אשת ראש ממשלה אחרת וטוב שכך, די תניחו לה, ככה לא תצליחו להפיל את נתניהו
סידי

קודם כל צבטתי את עצמי. אחר כך כשגילתי שכאב, הבנתי שאני לא חולם. אני הולך להגן על שרה נתניהו… הטור הזה יהיה מקודש לעניין הזה. אמיתי? כנראה שכן. לא, חס וחלילה, אין לי משהו נגדה, אבל בכל זאת זה לא הכי פופולארי במחוזותינו כיום, בוודאי בתקשורת. אז כן, אני הולך להגן על שרה נתניהו. אני אומנם לא חלק מעדת מעריצה, אפילו לא קרוב לזה, אבל די נמאס כבר ממה שעושים לה. תניחו לה כבר.

אומנם אני חלק ממה שמכונה באופן מאוד או יותר מידי כוללני, התקשורת. אבל זה הזמן להגיד שהתקשורת צבועה בכל כך הרבה צבעים, כך שהביטוי "התקשורת שמאלנית", רחוק להיות ממדויק. אבל זו הייתה רק הקדמה למה שאכתוב כאן. מצד שני, אין ספק שהתקשורת רודפת את שרה נתניהו. כאילו הייתה אחרונת האויבים שלנו. והיא לא. רק לאחרונה נאלץ אחד מאנשי התקשורת, שטען בדף הפייסבוק שלו כי שרה זרקה את ביבי מהרכב באמצע הנסיעה בכביש 1, לשלם פיצוי כספי בסך 100 אלף שקלים בגין לשון הרע וזה נקבע בבית משפט. אז בבקשה. מסתבר שלפעמים יש רק עשן.

אני לא עד אופי לשרה נתניהו, ייתכן שהיא בהחלט חלק ממה שאומרים, ייתכן יותר שהיא לא. הכל לכאורה כמובן. אבל לא ייתכן שנהפוך את האישה הזו, שהיא אשת ראש הממשלה הנבחר של ישראל, הנבחר של ישראל, הנבחר של ישראל ואין פה טעות, לשק חבטות. די תניחו לה. מעולם לא רדפו ככה אשת ראש ממשלה. אל דאגה מיד יהיו דוגמאות.

רק לאחרונה קראתי שרוצים לדעת את פרטי העסקתה כפסיכולוגית חינוכית בעיריית ירושלים. זה הוציא אותי מדעת (למה מישהו יודע את פרסי העסקתנו, העסקת אנשי תקשורת? העסקת אדם מסוים? בוודאי שלא). פעם אחרת אמרו שלקחה רהיטים, אח"כ כך היא שמתעמרת בעובדים, שהיא בזבזה כספים, שהיא ממחזרת בבקבוקים, שהיא, שהיא, שהיא… אפילו בשמלה שלבשה התעסקו ולעגו… די, נמאס. שחררו.

נער הייתי וגם זקנתי ואני לא זוכר התעסקות כזו באשת ראש הממשלה. אל תגידו לי עכשיו שהיא צורכת את התקשורת, והיא עושה דברים שגורמים לתקשורת להתעסק בה. בולשיט. היו נשים של ראשי ממשלה שעשו דברים שאם היו נחשפים לציבור, היו גורמים לנו להלם ציבורי. מפאת כבודן של חלק מנשות ראש הממשלה לא אציין שמות, אבל היו כאלה שעשו דברים והתקשורת הניחה להם, אפילו הגנה עליהן. היה מקרה בו גרמה אשת ראש ממשלה מגדוד של חיילים לחפש סיכת זהב שאבדה לה… אמיתי. אחרת שבחרה לא להגיע להשבעת בעלה, או כזו שהחזיקה עובדת זרה שלא כחוק, או אחרת שהחזיקה בדעות הפוכות בצורה קיצונית מבעלה ושניהם חיו יחד. זה בכלל מעניין עד כמה זה השפיע עליו. אבל התקשורת הניחה. למה? ככה. וכן הלאה. לא חסרים סיפורים. אז שיחררו, אמרו שזו היא ולא בעלה. היום זה הפוך. זה היא ובעלה כמקשה אחת. נפיל אותו בעזרתה. גם אם אני טועה, זה הרושם.

נכון, לבעלי הזיכרון שבכם מיד תנופפו בלאה רבין ויצחק רבין שהתפטר כי לרעייתו התגלה חשבון בנק בארה"ב (שנת 1977) כשזה היה אסור מבחינה חוקית, מה שנקרא "פרשת הדולרים". אבל לכולם היה ברור שהחשבון אולי על שם לאה, אבל גם לרבין ז"ל היה בזה עניין. בכל מקרה הוא התפטר. דווקא הדוגמא הזו מעידה על מה שאני אומר. אם יתגלה שנתניהו עבר על החוק שיתפטר. אבל עד אז, תניחו לשרה.

יתרה מכך, ברור לכולם שכל פעם שיש עוד פרשה שעולה בתקשורת כנגד שרה נתניהו זה לא מחליש את בעלה בנימין בכלום ושום דבר. ההיפך הוא הנכון, זה רק מחזק אותו בקרב מצביעיו. מספיק לקרוא פוסטים של תומכי נתניהו בכדי להבין שמבחינתם מדובר ברדיפה אישית ולא עניינית של שרה, בכדי להשיג את ראשו של בעלה. זה גורם להם ולאחרים לחזק את תמיכתם באיש. לא אהיה נביא גדול אם אגיד שנתניהו, אם לא תתגלה פרשה פלילית בכל הפרשות שהוא נחקר (1000, 2000, 3000, מי שעומד מאחורי ומצדדי… הייתה פה סאטירה/אירוניה), שרבים בציבור מתבלבלים בניהן וגם בזה רואים רדיפה, אבל זה סיפור אחר, יזכה שוב בראשות הממשלה.

יוקר המחייה, מחירי הדירות, הרפואה הציבורית ועוד… אלה נושאים שבאמת זקוקים לדיון ציבורי, עיתונאי. די בכדי להגיד שלקנות דירה היום בישראל זה חלום. 4 קירות הפכו לחלום. פה הבעיה לדוגמא, בזה תתעסקו. לא בשרה נתניהו, בבקבוקים שלה, או כמה היא מרוויחה, מה אכלה מה… אעצור פה כי אני לא רוצה להתבטא לא יפה. הבנו, מיציתם. כן יקירי חבריי (רק חלקכם) בתקשורת. מיציתם, תניחו לה. גם עבורכם. הפכתם חלקכם לאובססיביים נגד הגברת נתניהו. די. באמת שחררו.
לאחרונה גם על בנו של נתניהו, יאיר הופנו חיצי התקשורת. לא אין לי כוונה להגן גם עליו, אבל להתעסק בדפים על גבי דפים, סיפור "הקקי" (בחיי זה דנו שלא אסף קקי של הכלבה ברחוב ודיבר לא יפה לשכנה שהעירה לו), רק ממחיש עד כמה לפעמים יש מי שיורד נמוך… עד כדי צואה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך