הבלם גאנב אמור להגיע בחמישי להצטרף למ.ס

ויקטור גאנב, הבלם הבולגרי אמור להצטרף מחר, חמישי למ.ס אשדוד. הוא צריך רק לעבור בדיקות רפואיות. יוכל להיות בסגל לקראת בית"ר ירושלים בשני.
עטר על המגרש
צילום: טל אקוקה

ויקטור גאנב, בלמה של פלובדיב, אמור להגיע כבר מחר, חמישי, ולהצטרף למ.ס אשדוד.

קבוצתו של השחקן, פלובדיב, הודיעה היום רשמית כי היא שיחררה אותו לטובת מ.ס. השחקן, 28, אמור לכן להגיע בחמישי. אומנם אין אימון למ.ס אשדוד מחר, אבל הוא יעבור בדיקה רפואית ואם יהיה כשיר, יצורף. הוא לא מגיע למבחנים. ברמה העקרונית ניתן יהיה לרשום אותו לסגל הקבוצה לקראת המשחק בשני "במושבה", מול בית"ר ירושלים. גם המאמן ראובן עטר רוצה את השחקן.

לעומתו כאמור יעזוב הבלם הזמבי מוזס יונדו, שלא הרשים. הוא נטל עדיין חלק באימון הקבוצה ברביעי, אבל ייתכן מאוד וזה יהיה אימונו האחרון. בנתיים למרות ההפסד האווירה באימונים בקרב השחקנים טובה. השחקנים מודעים לחשיבות המשחק מול בית"ר ירושלים. האכזבה גדולה בקרב השחקנים מההפסד למכבי פ"ת כי "זה היה בידיים שלנו", כמו שאמר אחד מהם.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך