רן בן שמעון: "זה משחק על מטרה גדולה מאוד שסימנו לנו השנה"

מ.ס אשדוד תפגוש במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 18.30) את בני סכנין על משחק שהיא חייבת לנצח בו בכדי לשמור על מקומה בפלייאוף העליון, כשנותרו שני משחקים לתום הליגה הסדירה. המגן דיוויד קופרמן: "אנחנו שמחים לראות את האוהדים מגיעים. יש להם חלק גדול בהצלחה שהייתה לנו בשבוע שעבר".טום בן זקן המורחק, ייעדר.
בן שמעון.

זה היה שבוע חלומי מבחינת מ.ס אשדוד, ניצחון שני ברציפות בליגה ועלייה לשש הראשונות, ובגביע ניצחון על הפועל פ"ת ועלייה לחצי הגמר. הקבוצה במומנטום ובאשדוד רוצים להמשיך את התקופה הזו.

במוצ"ש תגיע קבוצת בני סכנין אשר כבר לא תעלה לפלייאוף העליון, אבל תרצה נקודות בכדי לא להסתבך בתחתית. עד תום העונה נותרו שני משחקי ליגה (המשחק האחרון מול מכבי נתניה בחוץ – מ.ס). טום בן זקן הקפטן, ייעדר לאחר שהורחק מול הפועל פ"ת. נראה כי ההרכב ששיחק מול הפועל ת"א, אמור להמשיך.

המאמן רן בן שמעון והמגן דיוויד קופרמן התייחסו לתקופה האחרונה ולמשחק החשוב מול בני סכנין, משחק שבו אשדוד חייבת לנצח בכדי להישאר בן 6 הראשונות:

קופרמן. (צילום: מ.ס אשדוד)

דיוויד קופרמן: "אנחנו רוצים להמשיך עם המומנטום שלנו ולעשות את הדברים הטובים שעשינו והראנו בכדי לעמוד במטרה שהצבנו, להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו שמחים לראות את האוהדים מגיעים. יש להם חלק גדול בהצלחה שהייתה לנו בשבוע שעבר".

המאמן רן בן שמעון: "זה משחק חשוב מאוד מול סכנין. יש התעוררות של קהל וזה עושה טוב לשחקנים. המשחק הזה יש לו חשיבות עצומה ואין לי ספק שהקהל יגיע שוב. זה משחק בפני עצמו, זה לא עוד משחק. זה משחק על מטרה גדולה מאוד שסימנו לנו השנה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך