הזמבי יונדו למבחנים במ.ס. פרסומים גם על רייכרט כמועמד

הבלם הזמבי מוזס יונדו, 20, הגיע למבחנים במ.ס אשדוד. אבל לא יהיה היחיד. פרסומים כי גם בן ריכרט מועמד לקבוצה. השוער יואב ג'ראפי אמור לחזור היום, שלישי, לאימונים.
המאמן הקודם ראובן עטר.
המאמן הקודם ראובן עטר. אימן 6 משחקים בלבד (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד ממשיכה לנסות להתחזק. היום, שלישי, הגיע למבחנים בקבוצה הבלם הזמבי בן ה-20, מוזס יונדו למבחנים. בקבוצה מחפשים בלם או אפילו שניים וכן קשר וחלוץ. המאמן ראובן עטר יצפה בשחקן ובימים הקרובים אמור לקבל החלטה בעניינו.

פרסומים שונים מעידים כי גם שמו של בן רייכרט עלה בקבוצה. השחקן עצמו נמצא בבלגיה שם הוא משחק בזולטה וארחם, אבל נראה כי הוא וקבוצתו עומדים להפרד. כזכור רייכרט נקנה בעבר על ידי הפועל ת"א במליון יורו. הוא ירד איתה בעונה שעברה ליגה.

בשורה טובה עשויה להגיע מצידו של השוער יואב ג'ראפי. ג'ראפי אמור להתחיל היום, שלישי, באימונים קלים מאוד. הוא נפצע במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה, התגלה אצלו ביד שבר והיא גובסה. עתה הוחלף הגבס לגבס קטן יותר שמאפשר לו להתחיל להתאמן. התקווה שיחזור עד המחזור השלישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך