הבוקר: גזר דינו של החשוד ברצח המזעזע של רינת רואס ז"ל

סאגת הרצח שארע באתר בניה ברובע הסיטי באשדוד יגיע הבוקר לסיומו, לאחר שבית הדין יפסוק את דינו של החשוד ברצח בילאל שאכר, בן 30 מהכפר בועיינה נוג'ידאת בצפון
הבוקר: גזר דינו של החשוד ברצח המזעזע של רינת רואס ז"ל

12 שנים לאחר הרצח הנתעב הבוקר אמור בית המשפט לתת הכרעה בתיק רינת רואס תושבת אשדוד לאחר שלפני שלוש שנים דגימת DNA הובילה לתפיסת הרוצח 9 שנים לאחר שנרצחה.

ביוני 2005 נרצחה הצעירה רינת רואס בת ה-20, סמוך לאתר בנייה באשדד, במהלך חודש יוני 2014 הותר לפרסום כי משטרת מרחב לכיש עצרה את בילאל שאכר, בן 30 מהכפר בועיינה נוג'ידאת בצפון, בחשד לרצח ואונס רינת רואס ז"ל, סמוך לאתר בנייה ברובע הסיטי באשדוד.

המעצר בוצע בעקבות דגימת DNA שהתקבלה במשטרה. הפרקליטות האריכה את מעצרו עד עתה והבוקר צפוי בית המשפט להכריע את דינו.

הרצח אירע בתחילת חודש יוני 2005, לפני יותר מ- 12 שנים. כך על פי החשד, חזרה רואס ממקום עבודתה בתל אביב לאשדוד בשעות הלילה, אולם לא הגיעה לבית הוריה. ההורים דיווחו למשטרה על היעדרותה, ולאחר חיפושים נרחבים נמצאה גופתה של הצעירה על ידי עובר אורח, כשעליה סימני אלימות קשים. על פי החשד, היא נאנסה ונרצחה.

לאורך השנים ליוו מפקדי המחוז הדרומי, מרחב לכיש וצוותי החקירה את בני משפחת רואס ועדכנו אותם בהתקדמות החקירה. בשל חומרת המקרה הוצב הטיפול בתיק החקירה בסדר עדיפות עליון ובמהלך השנים מונו שבעה צוותי חקירה שונים במטרה להביא לגילוי החשוד במעשה ולמצות כל כיוון חקירה אפשרי.

לפני שלוש שנים במהלך חודש יוני 2014 הודיעה המשטרה על התפתחות משמעותית בחקירה, מספר ימים לאח"מ נעצר החשוד שדינו יפסק הבוקר.

צילום תמונה: אלבום משפחתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך