המטרה להתחזק בשלושה שחקנים עד המחזור השלישי

ראובן עטר מאמנה של מ.ס אשדוד קיבל אישור להתחזק בשלושה שחקנים. מבחינתו הוא מקווה שזה יקרה עד המחזור השלישי. שביעות רצון מהצורה בה עמדה הקבוצה 60 דקות, אכזבה מהקלות שהתפרקה לאחר השערים של מכבי פ"ת.
עטר על הספסל

במ.ס אשדוד מחפשים להתחזק. הקבוצה רוצה להתחזק בבלם או אפילו שניים, קשר וחלוץ. המאמן ראובן עטר אמר באימון המסכם עוד לפני המשחק: "ידוע שצריך להתחזק התקווה שנעשה זאת עד המחזור השלישי".

עטר מחפש קודם כל בלם, אבל לא רק, גם קשר וחלוץ. שמו של הבלם דן מורי עלה אבל לא ברור עדיין אם יגיע. עטר מחפש בחו"ל וצופה בשחקנים רבים. לא מן הנמנע שכבר בימים הקרובים יגיעו נבחן או שנים.

בקבוצה היית שביעות רצון רבה מהצורה בה עמדה הקבוצה עד הדקה ה-60 כולל ממשה אוחיון וטום בן זקן שתופקדו כבלמים, למרות שאוחיון קשר ובן זקן מגן. מצד שני יש אכזבה מההתפרקות של הקבוצה לאחר השערים של מכבי פ"ת, שהובקעו בהפרש של 4 דקות.

עטר אמר בסיום: "בכדורגל אם לא כובשים סופגים. זו אמירה ישנה. לגבי הסגל הוא מצוין ואין לי שום בעיה, צריך לחזק אותו. גם אם היה חיסרון גדול בסגל ראיתם היום איך הייתה השתדלות ונתנו הכל. עשינו הכל טוב עד הדקה ה-60 ואסור היה לנו להפסיד. אבל קשה לי לבוא בטענות לשחקנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך