ראובן עטר: ״קמתי הבוקר עם פרפרים בבטן״

מ.ס אשדוד פותחת עונה בשבת (18.00, הי״א) מול מכבי פ״ת. המאמן עטר שפותח עונה עם קבוצתו החדשה: ״זה תמיד מרגש״. משה אוחיון שלו זו השנה 18 בליגת העל: ״אנחנו סגל מספיק טוב״. ברוציץ׳ ועזריאל ייעדרו. בן זקן ומונד עשויים לפתוח כבלמים. אוחיון תורגל בהרכב.
עטר: ״אני רעב להצלחה״ שבת אוואט על הקווים

ראובן עטר, מאמנה של מ.ס אשדוד פותח עונה חדשה עם קבוצתו החדשה בליגת העל. אשדוד תארח בשבת את מכבי פ״ת למשחק הראשון לעונת 2017-2018 (אצטדיון הי״א, 18.00).

עטר אמר לפני האימון המסכם של הקבוצה בשישי: ״קמתי הבוקר עם פרפרים בבטן. זה תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה בליגת העל״.

עטר לא מבקש שום תירוץ לעובדה שהקבוצה עדיין מחפשת חיזוק: ״עד המחזור השלישי הקבוצה תתחזק בעוד שחקנים ומבחינתי אנחנו מוכנים למשחק מול מכבי פ״ת. אין תירוצים״.

משה אוחיון שפותח את העונה ה-18 בליגת העל אמר: ״לא משנה איזו עונה זו תמיד יש התרגשות. אני אוהב את המשחק הזה שנקרא כדורגל, בטוח שכולם מתרגשים גם הצוות וגם השחקנים, בכל זאת פותחים עונה. מבחינתנו חשוב להתחיל ברגל ימין עם ניצחון. נקווה שכולם יעשו מה שצריך בכדי שנשיג 3 נקודות".

אוחיון דיבר על ההכנה: ״אני חושב שבאמת עברנו חודש וחצי לא קלים. היה מאמן שהתחיל ובנה את הקבוצה ומכל מיני סיבות היה צריך לעזוב. קרו דברים שקורים במועדון בארבע או חמש שנים אבל באמת המועדון הזה חזק ויש לנו סגל מספיק טוב״.

(צילום: נתנאל פריאנטי)

בנושא המקצועי הרי משה אוחיון תורגל בהרכב. שקרלו ברוציץ׳ המגן וחן עזריאל הקשר ייעדרו בגלל פציעה. טום בן זקן ותום מונד עשויים לפתוח כבלמים לצידו של ניר ברדע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך