המשטרה עצרה אשדודי שהונה קשישים

חוקרי משטרת ישראל עצרו אתמול בתום חקירה ממושכת גבר בשנות ה-40 תושב אשדוד שהתחזה לטכנאי מוצרי חשמל ביתיים
חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

על פי החשד הוא פרסם את עצמו כטכנאי מוצרי חשמל הוא עשה שימוש ציני בקושיים של קשישים דוברי השפה הרוסית, עת פרסם בעיתונות הרוסית את עצמו כטכנאי מוצרי חשמל וציין שתינתן הנחה גבוהה לקשישים וכשהגיע לביתם לא תיקן את המכשירים ודרש סכומי כסף גבוהים תמורת ״התיקון״.

אנו רואים בחומרה רבה את הניצול הציני של אנשים מבוגרים שהם אזרחים נורמטיביים ושומרי חוק ולכן גם סמכו על הפרסומים אותם פרסם החשוד, שהוא מומחה בתחום תיקון מוצרי חשמל ביתיים ואנו קוראים לכל מי שעבר אירוע דומה עם החשוד להגיע ולהגיש תלונה, נמסר מהמשטרה.

בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרת ישראל אודות טכנאי מוצרי חשמל ביתיים שנהג להגיע לבתים באיזור אשקלון ואשדוד לצורך תיקונים וכשהבחין שמזמין השירות הוא קשיש, גבה מחיר של מאות שקלים עבור תיקון שכלל לא ביצע ולעיתים תוך גרימת חבלה מכוונת למוצרים עצמם נפתחה חקירה ביחידת ההונאה של משטרת ישראל .

בתום חקירה סמויה שהעלתה כי ככל הנראה במהלך השנה האחרונה פעל החשוד באיזור אשקלון ואשדוד וכי עם הגיעו לבית הקורבן נהג להתחזות לאדם ממוצא רוסי למרות שהינו ישראלי, ביצע מצג שווא של תיקון המכשירים ואז דרש לעיתים באיומים על פי החשד, סכומי כסף גבוהים מאוד מאותם קשישים.

לאחר איסוף ראיות כנגד החשוד עברה החקירה למישור הגלוי והוא נעצר אתמול והועבר לחקירה ביחידת ההונאה של משטרת ישראל בבאר שבע.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך