לידיעת ראובן עטר איגוד השופטים מזהיר את המאמנים

עוזי יצחקי, יו"ר איגוד השופטים מזהיר במכתב את מאמני הליגה בעקבות אירועים בגביע הטוטו : "נחמיר ביד קשה". האזהרה היא גם בעת התבטאויות בתקשורת בראיונות נגד השופטים.
לידיעת ראובן עטר איגוד השופטים מזהיר את המאמנים

איגוד השופטים הוציא היום, שלישי, הודעה תקיפה למאמני הכדורגל בעקבות אירועים שהיו במשחקי גביע הטוטו. הודעה שתוכנה: "יש בכוונתנו להחמיר ביד קשה", עם מאמנים שיתנהגו בצורה לא הולמת.

על המכתב חתום עוזי יצחקי, יו"ר איגוד השופטים. בין היתר כותב יצחקי: "הנני להבהיר כי ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים יפעלו ביד קשה ובחריפות בכל הנוגע להתנהלות ולהתנהגות בלתי הולמת מצד מאמנים בכלל זה גם בכל הנוגע לראיונות ולהתבטאויות בתקשורת בנושא השיפוט".

יצחקי כותב עוד במכתב: "במהלך משחקי גביע הטוטו היינו עדים לתופעות פסולות בהן מאמנים התנהגו בצורה בלתי הולמת כלפי צוות השיפוט, לרבות ביצוע תנועות ביטול ומחאה באופן הפגנתי. שני מאמנים בליגת העל אף הורחקו ויעמדו לדין משמעתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך