אלחמיד עבר להפועל באר שבע

חאתם עבד אלחמיד עבר להפועל באר שבע. שם סיכם ל-5 עונות. אשדוד תקבל עבורו הרבה מעבר להשקעה בקניית כרטיסו ושחקנים. אלחמיד צפוי לשחק מול מאריבור במוקדמות ליגת האלופות ברביעי. אלחמיד: ״אוהב את אשדוד אבל מאוד רוצה לשחק באירופה״.
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

חאתם עבד אלחמיד עבר ל-5 עונות להפועל באר שבע.

מ.ס אשדוד והפועל באר שבע הגיעו להבנות כספיות והשחקן יעבור לאלופה. אלחמיד  צריך לעבור בדיקות רפואיות על מנת להשלים את ההעברה, אבל מדובר בעניין טכני בלבד.

עדיין לא פורסמו פרטי העסקה, אבל כמו שזה נראה אשדוד תקבל עבורו הרבה מעבר למה שהשקיעה בקנייתו, ההערכה היא שמדובר בסביבות 1.5-1.3 מיליון יורו. אשדוד גם תחזיק ב-50 אחוזים מכרטיסו ולכך יש חשיבות כמובן גם במכירה עתידית. גם שחקנים אמורים לעבוד מבאר שבע לאשדוד.

בגדי החאתם החדשים

אם הכל יעבור כשורה יוכל חאתם עבד אלחמיד להיות בסגל של באר שבע כבר מחר במשחקה הראשון מול מאריבור במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. למעשה באר שבע החתימה אותו בגלל פציעתו של הבלם מיגל ויטור. כך שהוא אפילו צפוי לפתוח בהרכב.

השחקן עצמו אמר לפני החתימה:״אני מאוד אוהב את אשדוד, אבל אני רוצה לשחק באירופה אולי בליגת האלופות וזו הזדמנות עבורי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך