נראה כי עסקת אלחמיד בדרך להסגר

כמו שזה נראה מ.ס אשדוד והפועל באר שבע קרובים לסכם את העברת חאתם עבד אלחמיד. אשדוד תקבל סכום גבוה מזה שרכשה את השחקן ובנוסף גם שחקנים שיגיעו מבאר שבע.
בקרוב עשויה להתקבל החלטה בעניין אלחמיד

כמו שזה נראה עסקת חאתם עבד אלחמיד בדרך להסגר.

הפועל באר שבע העלתה את הצעה הראשונית על כרטיסו, או נכון יותר מחצית מכרטיסו של השחקן. נראה כי אשדוד תקבל סכום גבוה בהרבה מהסכום אותו רכשה את עבד אלחמיד, כ-750 אלף שקלים. היא אמורה לקבל גם שחקנים בעסקה, השמות שעולים הם וובה בראון לואי טהה ואולי גם העברתו של דן ביטון שמושאל לשנתיים, באופן סופי לקבוצה.

בבאר שבע ידעו על פציעתו של מיגל ויטור, בלמה של קהבוצה, עוד לפני שפורסמה לתקשורת, כ- 24 שעות לפני כן. אבל ברגע שהדברים יצאו היה ברור לבאר שבע, שהם יצטרכו להכניס יד יותר עמוק לכיס. גם עבד אלחמיד עצמו לא מסתיר את העובדה שהוא רוצה כבר השנה לשחק באירופה, אולי אפילו בליגת האלופות.

באשדוד מודעים לעובדה שאם אלחמיד יעזוב יצטרכו למצוא עוד בלם, בארץ או בחו"ל. השמות של אוראל דגני ודן מורי הם שמות אקוטאליים, אבל עדיין לא סגור העניין. המאמן ראובן עטר מחפש בלם, קשר וחלוץ וייתכן מאוד שכבר בימים הקרובים יהיו התפתחויות מעניינות בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך