הרצון לחיים טובים יותר

המציאות בה אנו חיים מטביעה אותו בחומריות, המחשבה הכיצד להתקיים ולשרוד בעבודה, דורשים מאתנו הצטיינות והתייעלות מתמדת, בלימודים אנחנו צריכים לרכוש מקצועות עם עתיד כלכלי
כותבת באשדוד אונליין

המציאות בה אנו חיים מטביעה אותו בחומריות, המחשבה הכיצד להתקיים ולשרוד בעבודה, דורשים מאתנו הצטיינות והתייעלות מתמדת, בלימודים אנחנו צריכים לרכוש מקצועות עם עתיד כלכלי. רף הגירויים עולה מדי יום ביומו ומביא את המוח האנושי להתמודדות כמעט בלתי אפשרית עם המציאות המתישה. שעות השינה שלנו התקצרו משמעותית משום שאנחנו רוצים להספיק יותר בפחות זמן. לכל אורך חיינו אנו רודפים אחר משאלות ליבנו: כסף, פרסום, הצלחה, משפחה ועוד רבות אחרות. אולם פעמים רבות משהשגנו אותן, ההנאה שהפקנו מהן דועכת וכמו חומקת מידינו, עד שלבסוף היא נעלמת.

מבט לאחור על חיינו יגלה שאת מרבית הזמן בילינו במאמץ להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו, אולם מרוב היותנו שקועים בהן ועסוקים בהשגתן, כמעט שלא נהנו מה"מסע" אליהן ובפעמים רבות גם לא מטעם ההצלחה. תחושת החסר שפוקדת אותנו לאחר מכן איננה מאפשרת לנו לנוח על זרי הדפנה, אלא דוחפת אותנו לצאת למרדף נוסף אחר ההנאה הנכספת הבאה. לצד השחיקה והתסכול הטבעיים שמעורר בנו כל ניסיון שכזה, באיזשהו שלב מתעוררת בנו שאלה מהותית יותר: בשביל מה כל זה? אולם כיצד באמת, אנו החיים בתוך כל הקצב וההמולה שמסביב, יכולים לעצור את תחושת הדחיפות שבתוכנו, ולתת לעצמנו את הזמן לשלווה ולחיבור עם הרצון העמוק והייעוד הפנימי שלנו, מבלי להסתחרר עם כל האנדרלמוסיה שמסביב? מסתבר שהפשוט נמצא מול העיניים כל הזמן, ואין צורך ללכת סחור סחור בכדי לגלותו או להכיר בקיומו. איך לחולל שינוי אמיתי, ולהגיע לפריצות דרך בתחומים החשובים בחיינו.

השאלה הגדולה הזו, אני בטוחה, שכל אחד וודאי שואל את עצמו כמה פעמים בחיים. בשנים האחרונות חלה עלייה בצורך של אנשים להצליח, להשתפר, להתפתח, לצמוח, להעלות את איכות החיים שלהם ולטפל בתחומים בהם הם חשים תקועים ולא שבעי רצון.
בסדנא הוליסטית ייחודית המשלבת נומרולוגיה, אסטרולוגיה, האותיות בשם האדם ושיטת NLP, תוכלי לרכוש כלים שיעזרו בהבנת יכולותייך, שיפור ביטחון עצמי וקידום להצלחה, וכל זה על מנת להמשיך את חייך ברוגע ולהטמיע בך את השינוי המיוחל.

סדנא בת 10 נפגשים תיפתח באשדוד בתאריך 23.10.2017

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך