עסקת אלחמיד לא סגורה בוודאי לאחר פציעת ויטור

עסקת הבלם חאתם עבד אלחמיד עדיין לא סגורה. יש פערים בין הצדדים. באשדוד לא יצטערו אם יישאר. ייתכן כי באר שבע הלחוצה תנסה לשפר את ההצעה שתכלול גם שחקנים.
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

עסקת הבלם חאתם עבד אלחמיד, עדיין לא סגורה  מול הפועל באר שבע ונכון לעכשיו הוא שחקן מ.ס אשדוד.

באשדוד לא יצטערו אם יישאר שחקן הקבוצה שכן הוא זוכה להערכה מקצועית וחברתית. כמו שזה נראה כבר נערכו שיחות בין הצדדים וכפי הנראה הונחה הצעה בפני אשדוד מצידה של באר שבע. הצעה שאינה מספקת. כרגע כאמור אין עסקה, אבל זה לא אומר שזה לא יקרה.

בבאר שבע, שתשחק בכל מקרה באירופה, או בשלב הבתים של ליגת האלופות או בשלב הבתים של הליגה האירופית, מאוד רוצים את עבד אלחמיד. מי שלוחץ הוא המאמן ברק בכר שיודע את האכויות של השחקן ורוצה אותו מאוד בקבוצה במיוחד לנוכח הפציעה של מיגל ויטור. ייתכן שהלחץ הזה יגרום לבאר שבע לשפר את ההצעה, שתכלול סכום כסף כגדול של מעל מיליון יורו ועוד שחקנים לאשדוד.

השחקן בינתיים מחכה בעצמו להתפתחויות. כאמור נכון לרגע זה הוא אמור להיות בסגל בשבת באשדוד (18.00) למשחק  מול מכבי פ"ת, במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. אבל בהסתברות מסוימת זה עשוי או עלול, תלוי איך מסתכלים על זה, גם משחקו האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך