עטר: ״צריך לנצח את באר שבע בכדי לעלות לרבע הגמר״

ראובן עטר יודע שהוא צריך לנצח בשלישי (19.00, ״הברפלד״, ראשל״צ) את באר שבע בכדי לעלות לרבע הגמר בגביע הטוטו. עטר: ״לא יודע מול איזה באר שבע נשחק״. בקל ועזריאל כנראה לא בסגל. עבד אלחמיד בספק.
עטר: ״צריך לנצח את באר שבע בכדי לעלות לרבע הגמר״

מ.ס אשדוד הגיעה בשנה שעברה עד חצי גמר גביע הטוטו, בכדי לעלות לרבע הגמר בגביע הטוטו,  היא צריכה לנצח בשלישי את הפועל באר שבע (19.00, ״הברפלד״, ראשל״צ).

באימון המסכם התייחס עטר לבאר שבע ולמשחק: ״אנחנו צריכים לנצח בכדי לעלות לרבע הגמר. אנחנו באים לנצח״. לגבי העובדה שבאר שבע תשחק 3 משחקים בשלושה ימים אמר עטר: ״לא יודע נגד איזה באר שבע נשחק. בדרך כלל אני לומד את היריבה, אבל הפעם לא ידוע באיזה הרכב יבחרו לשחק״. עטר התייחס גם לעובדה שזה משחק שני של אשדוד בארבעה ימים: ״זו הכנה מצוינת לליגה״.

לגבי ההרכב, נראה כי רועי בקל וחן עזריאל לא יהיו בסגל. עבד אלחמיד בספק אולם השחקן אמר:״עשיתי טיפולים בכדי לשחק. מאמין שאשחק אני בכל משחק ולא משנה נגד מי, רוצה להיות בהרכב״.

אביב סולומון עשוי להחליפו בעמדת הבלם. בנצי מושל שנכנס כמחליף והצטיין יקבל הזדמנות וגם דן ביטון שחלה במשחק מול אשקלון אמור אף הוא להיות בסגל.  קווין רינשטיין מעכו אמור להבחן במשחק

ההרכב המשוער: קרישטול, בן זקן, סולומון (אל חמיד), ברדע, ברוציץ׳, מונד, קינדה, יעקובוביץ׳, מושל, בהייה, קורדיירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך