ראובן עטר בשלישי על הקווים מול באר שבע

ביום שלישי (19.00, "הברפלד ראשל"צ), יערוך ראובן עטר את הופעת הבכורה שלו כמאמן מ.ס אשדוד. אשדוד תארח במסגרת המחזור השלישי את הפועל באר שבע. לא ברור אם כל הסגל יעמוד לרשותו.
עטר: ״אני רעב להצלחה״ שבת אוואט על הקווים

עידן ראובן עטר יוצא לדרך.

ביום שלישי, יערוך מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, ראובן עטר את הופעת הבכורה שלו כמאמן הקבוצה. יהיה זה במשחק מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו (19.00, "הברפלד" ראשל"צ).

עטר שאומנם העביר את האימונים מיום שישי כבר, אבל לא עמד על הקווים במשחק שנערך למחרת מול אשקלון. במ.ס אשדוד אישרו את חוזהו ברשות לבקרה תקציבית והוא בצוותא עם עוזרו צדוק מלכה וכמובן רוני אוואט, יהיו הצוות המקצועי של הקבוצה על הדשא.

לא ברור עדיין אם כל השחקנים יעמדו לרשותו. כמו שזה נראה יש ספק לגבי כשירותים של מספר שחקנים בינהם הבלם חאתם עבד אלחמיד שהתאמן אימון קל (אם כי אמר שיישחק) והקשר חן עזריאל שנפצע במשחק מול אשקלון. יואב ג'ראפי השוער כמובן יחסר בשל השבר בידו. דן ביטון עשוי לחזור לאחר שסבל מוירוס ולא שיחק מול אשקלון.

יתכן מאוד שבנצי מושל יקבל מקום בהרכב לאור יכולתו המצוינת במשחק מול אשקלון בשבת, כשנכנס כמחליף. לעומתם עשויים לקבל דקות משחק ולהבחן מול באר שבע הקשרין הנבחנים, הרומני דן בוקשה וקווין ריינשטין מעכו.

עטר אמר לקראת המשחק: ״חייבים ניצחון בכדי לעלות לרבע הגמר ונעשה הכל להשיג. 2 משחקים תוך 3 ימים הם הכנה מצוינת לליגה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך