בסוף זה ב(א)קל

שער של רועי בקל בדקה ה-90, מבישול נהדר של בנצי מושל, העניק ניצחון 0:1 לאשדוד על אשקלון בגביע הטוטו. הכל לעיניי המאמן החדש ראובן עטר. בשלישי בגביע הטוטו, באר שבע.
בסוף זה ב(א)קל

זה לא הלך קל, עד שבא בקל בקה ה-90 וכבש שער חשוב מאוד למ.ס אשדוד במשחק השני בגביע הטוטו מול הפועל אשקלון.נזה נגמר 0:1 קטן גדול.

אשדוד הייתה ראויה לניצחון הזה. כדור של בהייה רבע שעה לסיום פגש את הקורה ובעיטה נהדרת של דין דוד 5 דקות אחר כך, עברה ליד קורת השער. הלחץ של אשדוד שעמדה טוב מאשקלון כמעט לאורך כל דקות המשחק, נשא פרי בדקה ה-90, שער של המחליפים דוד, בקל ובנצי מושל (שהיה מצוין).

מושל שקיבל כדור באגף ימין מדין דוד ניצל את המהירות שלו לעבור את המגן שלו, שלח כדור רוחב מקו ה-16 ובקל המשיך בנגיעה פנימה 0:1 מוצדק.

עטר ועוזרו מלכה ביציע

רוני אוואט שעמד על הקווים לפני שעטר יעשה זאת, נתן לשחקנים לנוח לקראת המשחק בשלישי מול באר שבע, שוב באיצטדיון ״הברפלד״. גדי קינדה (משחק מעולה) יצא לנוח וחן עזריאל שהיה טוב אף הוא, נפצע (מחר ידעו את מצבו, ספג מכה בשריר) וירד לספסל.

עטר עצמו ישב ביציע עם עוזרו, צדוק מלכה והשניים ציינו מספר שחקנים והערות על פי מה שראו והתרשמו.

מי שעוד בלטו הם צמד הבלמים חאתם עבד אל חמיד וניר ברדע, שקיבל את ההזדמנות במקום פבריסיו סילבה שעזב, ולקח את הזדמנות בשתי ידיים. בהגנה חסרו טום בן זקן וקרלו ברוציץ׳ שאמורים לשחק בליגה.

אשדוד: קרישטול, אספה, אלחמיד, ברדע, סולומון, קינדה (בקל), מונד (דוד), בהייה (אוואט), יעקובוביץ׳ (רבינוביץ׳), עזריאל (מושל), קורדיירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך