גבר נעצר לאחר שהטריד מינית בת 13 מאשדוד

תושב המרכז, 23, נעצר אמש על ידי משטרת ישראל בחשד להטרדה מינית ומעשים מגונים כלפי קטינה בת 13. מעצרו הוארך לפני זמן קצר בבית המשפט בחמישה ימים נוספים. במשטרה קוראים להורים - "גלו ערנות יתרה בכל הקשור להתנהלות ילדיכם ברשתות החברתיות"
אלימות משפחתית
לא יודעת מה לעשות איך הלאכיל את הילדים. (אילוסטרציה)

אמש התייצבה אמה של הקטינה בתחנת המשטרה ודיווחה כי החשוד מתכתב עם ביתה באמצעות מכשיר הסלולרי תוך אמירות והצעות מיניות שכללו אף תמונות שכאלו. חוקרי המשטרה החלו בפעולות מהירות על מנת לאתר את החשוד במעשה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מהם עלה כי החשוד מתגורר בהרצליה.

שוטרים שהגיעו לביתו של החשוד עצרו את זה והוא הועבר לתחנת המשטרה באשדוד שם נחקר אודות החשדות המיוחסים לו. בחקירתו קשר עצמו למיוחס, והבוקר הובא החשוד בפני בית משפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו לפני זמן קצר ב-5 ימים נוספים, כאמור, עד יום ראשון 6.8.17. במשטרה ציינו כי עשתה נכון הקטינה שהסבה את תשומת ליבה של האם למתרחש, והגעתם המהירה למשטרה סייעה בכדי איתורו של החשוד והבאתו לחקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך