סילבה שוחרר מאשדוד

בלם מ.ס אשדוד פבריסיו סילבה שוחרר לבקשתו מהקבוצה. הסיבה המצב הבטחוני לדבריו ורעייתו ההרה שלא שהתה בארץ והוא העדיף להיות לצידה. הדעות לגביו מקצועית היו חלוקות, כך אגב גם לגבי הברזילאי הנבחן פראיבה.
שחקן מס' 6

מ.ס אשדוד שיחררה את הבלם הברזילאי פבריסיו דה סילבה, לאחר מחזור אחד בגביע הטוטו.

על פי הודעת הקבוצה: ״הדבר נבע מבקשתו של הבלם להשתחרר עקב נסיבות אישיות, מאחר והופעלו עליו לחצים מבני משפחתו בברזיל שחוששים מהמצב הבטחוני בארץ. אשתו של דה סילבה, המצויה בחודש השמיני להריונה לא יכולה לטוס לישראל והוא העדיף לעזוב ולשהות בקרבתה. הדבר הובא לידיעת הצוות המקצועי בראשות יוסי מזרחי, שהביע את הסכמתו למהלך״.

בקבוצה גם היו חילוקי דעות לגבי יכולתו של הבלם וגם זה טרם לקבלת בקשתו. במהלך המחנה, בסלובניה, הוא לא ערך אימונים מלאים כמו כל הקבוצה והייתה כוונה לעקוב אחרי יכולתו במשחקי גביע הטוטו הבאים

הדעות אגב חלוקות גם לגבי הנבחן הברזילאי ז׳ייל פראיבה. ייתכן שהמשחק מול אשקלון בשבת בגביע הטוטו בשבת, יקבע את גורלו בקבוצה.פראיבה כבר נבחן בקבוצה עוד לפני יציאת הלמחנה בסלובניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך