האם הגשמתי את עצמי?

לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר את הקריאה ללכת אחר החלומות שלנו. אנחנו מבינים שככל שהרצון שלנו יהיה יותר ברור לנו ונהיה נחושים לממש אותו, כך הדרך להגשים אותו בפועל בחיים שלנו תהיה קלה ומהירה יותר
כותבת באשדוד אונליין

הגשמה עצמית היא מצב שניתן לכנותו: מצב אידיאלי, מצב בו האדם שבע רצון לחלוטין ממצבו וחש תחושה עמוקה של מלאות, של הגשמת שאיפות ושל השגת כל המטרות שהציב לעצמו עד האחרונה שבהן בכל תחומי החיים. יתרה מכך, היא תחושה שמעבר להישגים ולהצלחה, היא תחושה עמוקה של מיצוי הפוטנציאל האישי.

כדי לחוש הגשמה עצמית ביום-יום, יש לעסוק בעיסוק שהנשמה בוחרת עבורנו. קשה להתווכח עם הנשמה. עם זאת, לעתים קרובות איננו יודעים כלל למה היא התכוונה. היא מדברת אתנו בדרך עקלקלה, דרך החיים עצמם. לא תמיד היא מקשיבה בחזרה, נשמות אינן מבינות את הגוף עד תומו. הן עלולות להתעלם מהמציאות הפיזית יתר על המידה. הן עלולות להשתמש בסיטואציות חיים קשות מאוד כדי להביא אותנו לנקודה שבה הן רוצות שנהיה. במקרים כאלו, הנשמה והגוף אינם מסונכרנים היטב אחת עם השני. הנשמה תלך לפי תכנית מסוימת, והגוף יסבול. כדי לצאת מהסבל, אנחנו נבחר לעשות שינוי בחיינו וללכת בכיוון אליו הנשמה מכוונת. כך הנשמה קיבלה את מה שהיא רצתה במחיר של סבל. זו דרך עקלקלה. כשהנשמה והגוף מתקשרים היטב, הסבל נמנע עוד לפני שהוא מתחיל. לא קיים ייעוד אחד בלבד לכל אדם, לכל אחד מאתנו יש כמה וכמה תפקידים שהוא ממלא בחיים. הגשמה עצמית היא מילוי הייעוד והיא רלוונטית לכל אחד מהייעודים. כדי להגשים את עצמנו לגמרי צריך להיות בהגשמה עצמית בכל תחום בחיינו.

זה, באופן קבוע, עושה אנשים מאושרים ביותר. צריך לזכור ולשנן שאם אתה מתכוון להיות משהו שפחוּת ממה שאתה מסוגל להיות, סביר להניח שתהיה אומלל כל ימי חייך. לעומת זאת צריך גם ליהנות ממה שיש, מכיוון שאם תהיה אסיר תודה על מה שיש לך, בסופו של דבר יהיה לך יותר. לעומת זאת, אם תתרכז במה שאין לך לעולם לא יהיה לך מספיק.

האם הגשמה עצמית היא מטרה בת-השגה? למרות החזות האידיאלית של המונח הזה, לרובנו היכולת לקדם את חיינו לעבר הגשמה עצמית. הפוטנציאל והיכולת להגיע למטרה הזאת קיימים בכל אחד מאתנו, וכל שאנו זקוקים לו הוא אמונה ביכולות שלנו והליכה אחרי צפונות ליבנו בניסיון מתמיד להתפתח ולהשתפר. הגשמה עצמית חיונית לאושרנו כבני אדם. היא לא נמדדת בכן או לא, יש בה פרטים ונימים עדינים ודקים השזורים בה לאורך השנים. כדי להגיע להגשמה עצמית עלינו לעסוק, לפחות מעט, במה שאנחנו אוהבים באמת. אני יכולה בעזרת מפה נומרולוגית ואסטרולוגית לדעת מה החזקות והחולשות שלך, להאיר לך את הדרך לאושר הפנימי המיוחל.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך