הסכם הגג יחתם בעוד מס' שבועות באשדוד

בשורה אדירה לעיר אשדוד, עשרות אלפי דירות חדשות יאושרו בקרוב בנוכחות ראש הממשלה נתניהו ושרים בכירים
אשדוד מבט על
צילום: טל אקוקה

פרסום ראשון: בשבוע הבא צפויה מליאת מועצת העיר לאשר את הסכם הגג לאחר שהתגבש בין עיריית אשדוד והעומד בראשה לבין ממשלת ישראל ומשרד האוצר והבינוי, לאחר שהצדדים הגיעו להבנות ולסיכומים.

לאחר אישור מליאת מועצת העיר ביום רביעי הבא בתאריך 2.8.17 יועברו טיוטות ההסכם לממשלה שצפויה לחתום באופן רשמי על ההסכם לא יאוחר מסוף חודש שמיני.

הסכם הגג כולל אישור לבניית 30,000 יחידות דיור חדשות בעיר אשדוד במסגרת בניה חדשה, פינוי בינוי ותמ"א 38. במובנים ארציים מדובר במספר אדיר של יח"ד, שעתיד להוות פיתרון למצוקת הדיור הקיימת בישראל.

מיד לאחר מכן צפוי ראש הממשלה להגיע לעיר אשדוד יחד עם שר האוצר משה כחלון, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט ושר הפנים אריה דרעי לצורך חתימת ראווה של הסכם הגג עם עיריית אשדוד וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבמשך חודשים ארוכים קיים שיחות עם שרי הממשלה כדי להביא את הסכם לחתימה סופית.

כזכור, כבר לפני שנה ושבעה חודשים הגיע שר הבינוי גלנט לאשדוד וערך בה סיור יחד עם ראש העיר, כשבסיום הסיור הכריז על כך שביוזמת ראש העיר ומשרד הבינוי תקודם אישור הסכם הגג, ואכן בקרוב מאוד יחתם ההסכם לרווחת עשרות אלפי תושבי העיר העתידיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך