תאמין שהוא יכול

כשחזרתי בתשובה, בתור דמות מוכרת באזור מגוריי, השמועה התפשטה מהר מאוד והתגובות לא איחרו מלהגיע... "שטפו לך את המוח!", אמרו לי וגם: "שלא תשתגעי לנו...", שמעתי לא פעם. לא מבינים שמשוגעת הייתי כשבחרתי לחיות בלעדיו, כשבחרתי לעצום עיניים ולהתעלם מקיומו בכל פרט ובכל רגע בחיים שלי
אישה מתפללת

כשחזרתי בתשובה, בתור דמות מוכרת באזור מגוריי, השמועה התפשטה מהר מאוד והתגובות לא איחרו מלהגיע… "שטפו לך את המוח!", אמרו לי וגם: "שלא תשתגעי לנו…", שמעתי לא פעם. לא מבינים שמשוגעת הייתי כשבחרתי לחיות בלעדיו, כשבחרתי לעצום עיניים ולהתעלם מקיומו בכל פרט ובכל רגע בחיים שלי, כשהלכתי בחושך ובכל פעם שהוא הושיט את ידו כדי להדריך אותי סירבתי לאחוז בה מהפחד שאולי לא אוכל לעולם להשתחרר מהאחיזה… התמזל מזלי שבסופו של דבר הושטתי ידי אל ידו ומאז הוא לא נותן לי ללכת ואני…? לא רוצה ללכת לשום מקום בלעדיו, כי הוא הוא החיים.

האמונה לימדה אותי מה ש-30 שנה של חיים לא לימדו. האמונה לימדה לחיות. בזכות האמונה למדתי שהחיים ממשיכים גם אחרי נפילות קשות. למדתי שלא משנה לאיזה בור עמוק נפלתי, כל עוד לא כיסו אותי באדמה, עדיין יש תקווה, כל עוד הנר דולק – אפשר לתקן! נאלצתי להתמודד עם סיטואציות לא פשוטות בחיי שהפילו אותי לתהום של כאב והצלחתי, הצלחתי לקום משם. הצלחתי כי בוקר אחד קמתי והחלטתי שהחיים שלי רק מתחילים, הבנתי שיש לי שתי אופציות: לחיות או למות. בחרתי לחיות ולא רק לחיות, לחיות באמונה. להתחיל מחדש ממקום נמוך וכואב זה דבר נפלא. כן, אני יודעת, זה נשמע לא הגיוני, אבל דווקא מהמקומות הנמוכים הללו אנו צומחים למקומות הכי גבוהים שיש! כשמגיע ניסיון, מגיע איתו גם הכוח להתמודד איתו… ורק בעזרת הכוח הזה אתה יכול להמשיך לטפס איפה שכולם נפלו, איפה שכולם כבר התעייפו, שם אתה רק מתחיל… כי לך יש משהו שכולם צריכים כדי להגיע לפסגה, יש לך אמונה אז חבק את הניסיון וקבל אותו באהבה כי כשהוא יעבור, הכוח שהגיע איתו יישאר שלך לנצח.

אתה אף פעם לא יכול לדעת לאן החיים ייקחו אותך, אבל כשאתה חי באמונה אתה יודע ללא צל של ספק שלא משנה לאן תגיע, זה יהיה הכי טוב בשבילך! האמונה גורמת לך להגיע לתובנה חד משמעית, גם כשאני לא מבין, אני יודע שאתה אוהב אותי ושכל מה שקורה איתי זה לטובה! אתה משתחרר מהדאגות, מהעכבות, מהמחסומים, אתה משתחרר מהחשיבה המוטעית לפיה אתה שולט בעולם ובגללה מתאכזב בכל פעם מחדש כשמשהו לא הולך בדרך שאתה רוצה. אתה הופך להיות, במילה אחת, חופשי.

אתה לא צריך להיות דתי כדי להיות מאמין… בורא עולם רוצה לתת לך הכל! אבל הוא יודע שאם תהיה לך אמונה, לא יחסר לך דבר… הוא ייתן לך שפע שלא חשבת שקיים בעולם או שאולי לא מגיע לך… אבל אבא כזה מושלם לא יכול לעשות דבר אחר מלבד לתת… כל מה שעליך לעשות זה רק להאמין שהוא יכול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך