בהייה וסזאר אמורים להצטרף היום לאימוני מ.ס

התקווה הייתה לראותם בראשון באימון הפתיחה הרשמי, אבל אדילסון בהייה וז'וליו סזאר, שני שחקני הפועל חיפה, אמורים להגיע היום, שני ולהצטרף לאשדוד. אם לא יקרה משהו לא מתוכנן שניהם יצורפו לקבוצה רשמית.

אדילסון בהייה וז'וליו סזאר,שחקניה הברזילאים לשעבר של הפועל חיפה, אמורים להצטרף היום, שני, לאימוניה של מ.ס אשדוד.

התקווה הייתה כי יגיעו כבר אתמוןל ויצטרפו לאימונים הרשמיים. שני ברזילאיים כבר חתומים והגיעו, החלוץ מאוריציו קורדיירו והבלם פבריסיו דה סילבה. אגב קורדיירו לא התאמן בגלל עייפות מהטיסה ודה סילבה התאמן בצורה קלה. עוד ברזילאי שנבחן הוא ז'ייל פראיבה שמותיר רושם מטוב, אבל לא ברור אם יוחתם.

לגבי בהייה וסזאר, כמוש זה נראה הם קרובים מאוד עקרונית לסכם בקבוצה. הם לא יגיעו למבחנים ואם לא יקרה משהו לא מתוכנן, הם יצורפו ואף ייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים ב-13.7 בסלובניה.

מי שלא נכח באימון היה בנצי מושל. כמו שזה נראה אומנם כרגע אין הבנות, אבל מדובר בחשקן מוערך בקבוצה שגם רוצה להישאר באשדוד. מושל שהוא חשקן בית נחשב לשחקן אהוב בקרב שחקני הקבוצה. ייתכן מאוד שבסוף ימצאו נוסחה לפשרה שתשאיר את מושל באשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך