הברזילאי פראיבה יפתח את האימונים עם הקבוצה

מ.ס אשדוד סיימה את שני ימי אימוני המבחן שלה. הבלם הברזילאי ז'ייל פראיבה, הותיר רושם טוב והוחלט שיצטרף לאימונים הרשמיים ביום ראשון. אם ימשיך ביכולת זו יוחתם ויהיה הברזילאי השלישי של הקבוצה. כפי שפורסם "באשדוד אונליין", הקבוצה מעוניינת באדילסון בהייה מהפועל חיפה, גם האו ברזילאי.
הברזילאי פראיבה יפתח את האימונים עם הקבוצה

ז'ייל פראיבה, הקשר הברזילאי הנבחן במ.ס אשדוד, מותיר רושם טוב והוא יצטרף לאימונים הרשמיים של הקבוצה, שיפתחו ביום ראשון. בכך הוא מתקרב לקבוצה. אם ימשיך ביכולת הזו, שמתירה רושם טוב על המאמן רן בן שמעון, הוא יצורף ויהיה השחקן הברזילאי השלישי של הקבוצה לאחר החתמתם של החלוץ מאוריציו קורדיירו והבלם פבריסיו דה סילבה.

אשדוד סיימה את שני ימי האימונים שלה ומי שהרשים ימשיך כאמור לאימון הפתיחה הרשמי ביום ראשון. אשדוד מתעניינת אגב בברזילאי נוסף. כפי שפורסם "באשדוד אונליין", הקבוצה מעוניינת באדילסון בהייה מהפועל חיפה.

הקבוצה תצא ב-13.7 למחנה אימונים בסלובניה. הכוונה היא לייצב את הסגל עד אז. כמו שזה נראה עוד לפני כן עשוי הסגל של רן בן שמעון להיות פחות או יותר סגור לפתיחת העונה ב-19.8

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך