"עד שני יהיה מאמן לאשדוד/באר טוביה״

הכותרת שייכת לגורם בכיר באשדוד/באר טוביה. אשדוד ניסתה לתאם פגישה עם טפירו בלחץ העירייה, אבל הוא לא ממהר. יתכן שינסו בכל זאת לתאם אחת כזו. בקבוצה יש קולת שכבר לוחצים למנות מאמן אחר.
טפירו
הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

״לא ידוע לי על פגישה כזו״. כך אמר מאיר טפירו בנוגע לשאלה האם צפויה פגישה נוספת עם אשדוד/באר טוביה, בניסיון להגיע איתו להבנות לגבי מינויו למאמן הקבוצה, למרות הנתק כרגע בין הצדדים.

מלשכת ראש העיר לחצו על הנהלת הקבוצה לערוך פגישה נוספת עם טפירו. פגישה כזו הייתה אמורה לצאת אל הפועל, אבל התגובה של טפירו מלמדת שמבחינתו לא צפויה אחת כזו.

בקבוצה עשויים בכל זאת לנסות לתאם פגישה אחרונה, לא מעט בגלל הבקשה שהגיעה מהלשכה. גורם בכיר בקבוצה אמר: עד שני יהיה מאמן למכבי אשדוד/באר טוביה. חיכינו למאיר זמן רב. אם זה לא יצליח יהיה פה מאמן אל דאגה.

רמי הדר הוא המועמד הבולט, אבל כאמור כרגע מחכים למאיר. לא ברור עד מתי מאחר ויש כבר קולות בהנהלת הקבוצה שקוראים למנות מאמן כמה שיותר מהר ולא לחכות כי חיכו מספיק לטפירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך