מ.ס פתחה אימוני טרום עונה, האם ספליט בעקבות ברוצ'יץ'

מ.ס אשדוד פתחה בשלישי את אימוניה הלא רשמיים לנבחנים ושחקנים חדשים ושחקני נוער. בין השחקנים שהיו באימון ניתן היה למצוא גם את שחקני הרכש החדשים מנצרת עילית אביב סולומון ואוהד רבינוביץ וגם את הנבחן הברזילאי, הקשר ז'יל פראיבה. מחר בתום האימון השני יחליטו מי יגיע לאימון הרשמי ב-2.7. תתכן התפתחות עם גדי קינדה ומכבי חיפה. ספליט בעקבות ברוצ'יץ'.
מ.ס פתחה אימוני טרום עונה, האם ספליט בעקבות ברוצ'יץ'

ההכנה של מ.ס אשדוד לעונת הכדורגל לשנת 2017-2018, נפתחה בשלישי. אומנם לא בצורה רשמית, זה יקרה רק ביום ראשון 2.7, אבל בינתיים נפתחו יומיים של אימונים לשחקנים נבחנים, שחקנים שסיימו גיל נוער ושחקנים חדשים.

בין היתר ניתן היה לראות באימון הפתיחה את שחקני הרכש מנצרת עילית אביב סולומון ואוהד רבינוביץ, השוער החדש ירדן קרישטול וגם את הנבחן הברזילאי, הקשר ז'יל פראיבה. הברזילאי אמור להרשים את הצוות המקצועי גם מחר, לפני שיחליטו אם יגיע לאימונים הרשמיים, או אפילו אם לצרפו, או אולי לשחררו. ריבנוביץ', קרישטול  וסולומון חתומים. בין שחקני הנוער שסיימו גיל נוער, היו בן אל אדרי, אדר אוואט, בנו של עוזר המאמן רוני אוואט ויצחק אספה. אגב, כולם כבר היו שייכים לסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת כבר בעונה שעברה.

ברוצי'ץ' משמאל בעת שחתם באשדוד

תתכן התפתחות בנושא גדי קינדה. קינדה מחוזר מאוד על ידי מכבי חיפה, כשגם הפועל באר שבע בתמונה. אם מ.ס וחיפה ותסדרי, קינדה עשוי לעבור כבר בקרוב. בקבוצה אגב לא יתנגדו אם יישאר לפחות עד חלון ההעברות.

על פי פרסומים בתקשורת מגן הקבוצה קרלו ברוצ’יץ’, מחזיק בהצעה מהיידוק ספליט הקרואטית. הקרואטים הגישו הצעה רשמית לאשדוד על סך 220 אלף יורו. באשדוד רוצים את השחקן וייותרו רק על הצעה גבוהה יותר, אם בכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך