שיחות במ.ס עם אדילסון בהייה במטרה לצרפו

האם "המושבה הברזילאית" של מ.ס אשדוד תגדל. לאחר צירופם של החלוץ מאוריציו קורדיירו והבלם פרביסיו דה סילבה, הגיע גם הנבחן הקשר ז'ייל פרייבה. עכשיו מנסים במ.ס לצרף את אדילסון בהייה מהפועל חיפה. אם כולם יצורפו, יהיו 4 ברזילאים לאשדוד העונה. קורדיירו אגב העדיף את מ.ס על בית"ר ירושלים ועכו.
שיחות במ.ס עם אדילסון בהייה במטרה לצרפו

האם אדילסון בהייה שחקנה הברזילאי של הפועל חיפה, בדרך למ.ס אשדוד?

בקבוצה רוצים לראות את השחקן וכמו שזה נראה נערכות שיחות בין הצדדים. בהייה כבר הודיע להפועל חיפה שהוא לא מעוניין להמשיך. אשדוד שפתחת את אימוניה בתחילת יולי באופן רשמי, הייתה ככל הנראה רוצה לראותו משחק אצלה.

אגב, לאחר צירופם של החלוץ מאוריציו קורדיירו והבלם פרביסיו דה סילבה, והגעתו של  הנבחן הקשר ז'ייל פרייבה, עשויה להיות "מושבה" קטנה של שחקנים ברזילאים באשדוד.. עכשיו כאמור מנסים במ.ס לצרף את אדילסון בהייה אם כולם יצורפו, יהיו 4 ברזילאים לאשדוד העונה.

הנבחן הברזילאי פרייבה עם רפאל קסטרו אנליסט מ.ס ומי שנחשב איש הקשר וההתאקלמות של השחקנים הברזילאים בקבוצה.

אגב לגבי מאוריציו קורדיירו שנרכש מהפועל קרית-שמונה, הרי שהוא ויתר על הצעות מבית"ר ירושלים והפועל עכו, העולה החדשה לליגת העל. כמו שזה נראה קורדיירו סוכר את התקופה המצוינת שהייתה לו חברתית ומקצועית בלאומית עם אשדוד וחזר לקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך