למה בן גוזי לא יגיע לאשדוד/באר טוביה

מאיר בן גוזי אמור היה להיות נציג העירייה בהנהלת אשדוד/באר טוביה. הבין שבקבוצה מעדיפים שלא יהיה נציג כזה וויתר על התפקיד. עכשיו נותר לראות איך יקבלו זאת בעירייה.
למה בן גוזי לא יגיע לאשדוד/באר טוביה

מאיר בן גוזי לא יגיע לאשדוד/באר טוביה. הסיבה בן גוזי הבין שבקבוצה לא רוצים נציג שנכפה עליהם.

בן גוזי היה מנכ״ל אדומים אשדוד. הקבוצה עלתה לליגה ב ובן גוזי לא המשיך. ברשות הספורט ובעירייה ביקשו ממנו להכנס להנהלת אשדוד/באר טוביה בכדי להיות נציגם בהנהלה.

ההחלטה נתקבלה לאחר הפגישה בעירייה שבה עיריית אשדוד תיקצבה את הקבוצה כולל סגירת תקציב העונה הקודמת. נראה שמינוי בן גוזי, היה חלק מזה.

אומנם איש לא אמר לבן גוזי שהוא לא רצוי, אבל הוא הבין שהמינוי שלו לא מתקבל בצורה חיובית והודיע שלא יגיע. עכשיו נותר לראות מה תהיה תגובת העירייה ורשות הספורט לעניין.

אגב נודע כי בן גוזי היה בעד השארתו של מאיר טפירו בתפקיד ובכך גם ייצג את דעת העירייה ורשות הספורט ובעיקר העומד בראשה, יורם אסרף, ששימש יו״ר אשדוד ומתומכי הבאת טפירו בעונה שעברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך