אשדוד בחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 79:91 על קריית-גת

יורם אסרף יו"ר אשדוד בטוח יילבש את הבגדים היפים שלו ויהיה מעונב לקראת ההגרלה ביום שלישי במשרדי איגוד הכדורסל. הגרלת חצי גמר גביע המדינה, לשם עלתה ביום ראשון אשדוד לאחר ניצחון 79:91 על קריית-גת. ללא ספק הישג גדול.

במחצית היה נראה שהמשחק הזה גמור 52:26 לאשדוד. קצב של 100 נקודות מצד אשדוד. קרית גת נראתה צל של עצמה, כשבאשדוד הכל הלך והשאלה הייתה בכמה ייגמר המשחק, באיזה הפרש לטובת אשדוד. דיונטה גארט וצ'ארלס תומאס, המשיכו כרגיל להיות הקלעים המובילים של הקבוצה.

מאיר טפירו שהעלה את קרית-גת לרבע, לא הצליח לעשות זאת בחצי. (צילום: פבל)
מאיר טפירו שהעלה את קרית-גת לרבע, לא הצליח לעשות זאת בחצי. (צילום: פבל)

אז הגיע הרבע השלישי והיתרון בן ה-16 נקודות הלך והצטמק ונראה היה כי המשחק הזה שוב יהיה צמוד כמו הראשון. הרבע הסתיים בניצחון של קרית-גת 22:14. טאקר התעורר אחרי מחצית בינונית ודאנק של קילינגסוורת' במתפרצת סגר ריצת 0:10 שצימקה ל-59:57 בלבד. אבל גארט ותומאס שוב השאירו את אשדוד בתמונת המשחק ובסך הכל ירדו הקבוצה בתום הרבע השלישי 66:58. הרבע הרביעי שוב לחצה אשדוד על קרית גת והצליחה לגרום לה לאבד כדורים ולהגדיל את הפער, בהדרגה עד 79:91 לאשדוד וחצי גמר. ושלחה את אסרף לחפש בארון חליפה ליום שלישי.

 

צביקה שרף, מאמן אשדוד: "לי זה עלייה 17 לחצי הגמר ושברתי את השיא של רוזין. היו לי גם גמרים בחו"ל. לגבי העיר אשדוד,הרי זה פנטסטי. יש הרבה תמיכה בעיר והייתי רוצה שיגיעו למשחק. הגיע הזמן שמישהו יתנדב להיות ספונסר של אשדוד.

תומאס מוסיף את שלו כרגיל. (צילום: פבל)
תומאס מוסיף את שלו כרגיל. (צילום: פבל)

דיונטה גארט, המצטיין של המשחק: "עבדנו על זה כל השנה להגיע לפיינל פור ולגביע. אני משחק עם ביטחון ואגריסיבי. אני עושה כל מה שהמאמן שלי אומר".

מכבי אשדוד/באר טוביה: גארט 26 (3-8 לשלוש, 8 אסיסטים), תומאס 23 (6-8 לשתיים, 1-5 לשלוש, 8-11 מהקו, 7 ריבאונדים), סולומון 15 (5-5 מהשדה, 8 ריבאונדים), סוואן 14 (3-7 לשלוש, 6 אסיסטים), אורלנד 6, גלאדנס 5, וורקמן 2. כן שותפו: הול, שולדבראנד (4 אסיסטים) ושרון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך