אדיר טובול מונה למנהל קבוצת הבוגרים במ.ס

אדיר טובול מונה לתפקיד מנהל קבוצת הבוגרים במ.ס אשדוד לאחר שפרש בתום העונה ממשחק פעיל. טובול ישמש בתפקיד בצוותא עם המנהל הוותיק איציק תורג'מן. טובול: ״מ.ס זה הבית השני שלי״.
אדיר טובול מונה למנהל קבוצת הבוגרים במ.ס

במסגרת מדיניות המועדון להשקיע ולתגמל את שחקני הבית, ולא רק במעבר למועדונים גדולים,
מבקש מועדון ספורט אשדוד להוקיר את פועלו של אדיר טובול ואת תרומתו האדירה במשך כל שנות קיום המועדון, ועם פרישתו של השחקן ממשחק פעיל, הוחלט להשאירו במערכת ולמנותו למנהל הקבוצה.

טובול, שלפני שבועיים חגג את יום הולדתו ה-38, סיים את עונתו ה-19 בקבוצת הבוגרים, עונה בה היה לשחקן הפעיל הוותיק בליגת העל, בעל מספר ההופעות הגדול ביותר, קיבל את הצעת המועדון ושמח מאד על ההזדמנות להמשיך ולתרום למ.ס. אשדוד. טובול מוערך מאד הן על ידי הצוות המקצועי והן על ידי הנהלת המועדון ואין ספק כי הוא יוכל לתרום רבות.

את תפקידו יבצע טובול לצדו של המנהל הוותיק והמוערך, איציק תורג'מן, שימשיך לתרום ממרצו ומנסיונו למערכת אליה הוא משתייך מזה שנים רבות.

אדיר טובול: "אני שמח מאד להישאר במשפחת מ.ס. אשדוד, שזה הבית השני שלי כבר הרבה מאד שנים. זה החמיא לי מאד כאשר קיבלתי את ההצעה להמשיך בתפקיד ניהולי במועדון ואעשה כל שאוכל לטובת המועדון בכלל והקבוצה הבוגרת בפרט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך