התפתחות בפרשת המין הסבוכה והמזעזעת מאשדוד

אחת הנאשמות העיקריות בפרשת האונס הקשה באשדוד, בה נאנסה ילדה ע"י אביה כאשר החשד הוא שהאם והשכנה נעצרו בחשד ששיתפו פעולה בפרשה הקשה הזו, היום לאחר שעברה שנה וקצת מאז הגשת האישום שוחררה אחת הנאשמות
אלימות משפחתית
לא יודעת מה לעשות איך הלאכיל את הילדים. (אילוסטרציה)

לפני קצת יותר משנה הוגש כתב אישום קשה נגד תושב אשדוד בגין אונס בתו החורגת מאז שהייתה בת 11, בידיעתה ולעתים אף בשיתוף פעולתה של האם. לשניים נולד ילד והנאשמים גידלו אותו כבנם. הוא נאשם כי גם התעלל מינית בבתה בת ה-7 של שכנתו, היום בת 20 שהגישה תלונה רק לאחר פרסום חקירת המקרה.

ע"פ כתב האישום שפורסם אז נכתב כי היא חלה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי אישה בת 31, שטענה כי אביה החורג, בשנות ה-50 לחייו, אנס אותה מגיל 11 ועד גיל 26. משטרת אשדוד פתחה מיד בחקירה, וממצאיה מרכיבים את כתב האישום שהוגש היום. בנוסף, על פי כתב האישום, הנאשם העיקרי ושכנתו, הנאשמת השלישית בתיק, ביצעו עבירות של מעשים מגונים באחת מבנותיה הקטינות של השכנה כאשר זו הייתה בת 7.

היום בית המשפט המחוזי בבאר שבע, הורה על מעצרה של אחת הנאשמת, מבין שלושת הנאשמים, בפיקוח אזיק אלקטרוני וערבים. לאחר מספר דיוני הארכת מעצר בבית המשפט העליון ולאחר שהתקבל תסקיר מטעם שירות המבחן אשר בחן את הערבים המפקחים ואף המליץ עליהם, הורה בית המשפט המחוזי בבאר-שבע כי הנאשמת תשהה במעצר בפיקוח אזיק אלקטרוני בביתם של המפקחים ובפיקוחם.

עו"ד יחיאל לאמש סנגורו של הנאשם העיקרי וסנגורה של הנאשמת בהליכי המעצר ציין כי מדובר בהחלטה ראויה ונכונה – חרף האישומים הקשים המיוחסים למרשתי, מדובר במסכת ישנה ובמסוכנות אשר נשקפה, אם בכלל, מן הנאשמת לקורבן בלבד – קרי, מסוכנות קונקרטית ולא מסוכנות בעלמא כלפי כל אחד. הנאשמת הייתה עצורה מזה פרק זמן ארוך ממושך ולאחר שהמתלוננות העיקריות סיימו את עדויותיהן, ניכר כי אין כל מניעה להותירה בפיקוחם של מפקחים ולא מאחורי סורג ובריח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך